اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات، مورد تاکید دستگاه قضایی است

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان البرز با بیان اینکه اجرای صحیح قانون، خط قرمز دستگاه قضایی است، گفت: تمامی مجریان، دست اندرکاران، مدیران، دستگاه ها و نهادها باید اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات را رعایت کنند.

رعایت اصل بی طرفی در برگزاری انتخابات، مورد تاکید دستگاه قضایی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان البرز، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی زاده در جلسه شورای اداری شهرستان البرز گفت: اجرای صحیح قانون خط قرمز دستگاه قضایی است و این موضوع در برگزاری انتخابات به منظور صیانت از آرا مردم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: اصل بی طرفی یکی از ارکان انتخابات است و تمامی مجریان، دست اندرکاران، مدیران، دستگاه ها و نهادها باید این اصل مهم را رعایت کنند تا شائبه جانب‌داری در اذهان عمومی ایجاد نشود.

دادستان شهرستان البرز تصریح کرد: بدون شک عدم رعایت این موارد موجب دلسردی مردم می شود و همه باید تلاش کنند تا با جلب اعتماد عمومی انتخابات پر شور و با حضور حداکثری را شاهد باشیم.

حجت الاسلام تقی زاده ادامه داد: اشخاص حقوقی باید از هرگونه کمک و مساعدت مستقیم و غیر مستقیم در جهت اهداف جریان های انتخاباتی، احزاب و گروه ها خودداری و همه را به رعایت قانون دعوت کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از مناصب، جایگاه، موقعیت و اموال عمومی در راستای فعالیت های انتخاباتی کاندیداها ممنوع است و قطعا دستگاه قضایی به عنوان ناظر بر حسن اجرای قوانین، نسبت به این موارد حساسیت ویژه خواهد داشت و اجازه سوءاستفاده نخواهد داد و اگر قانون توسط برخی نادیده گرفته شود برخورد خواهیم کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول