اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

حضور مردم در صحنه بالاترین ظرفیت شهرستان سربیشه است

فرماندار سربیشه گفت: حضور پرشور و مستمر مردم دیار ایمان و اندیشه در تمامی صحنه‌های نظام بالاترین و با ارزش‌ترین ظرفیت این شهرستان مرزی به شمار می‌رود.

حضور مردم در صحنه بالاترین ظرفیت شهرستان سربیشه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدرضا لکزائی، فرماندار سربیشه امروز در مراسم نواختن زنگ روز شهرستان در دبستان شاهد شهر سربیشه ضمن گرامیداشت ماه پر فضیلت رجب اظهارداشت: برای درک بهتر و بیشتر از ماه رمضان باید ماه‌های رجب و شعبان را به خوبی درک کنیم.

وی ضمن تسلیت سالروز شهادت امام هادی(ع) افزود: فردا ۲۶ دیماه سالروز تشییع پیکر ۲۰ شهید عملیات کربلای ۵ شهرستان در سال ۱۳۶۵ است و به همین دلیل این روز نیز  «روز شهرستان سربیشه» نامگذاری و ثبت و ضبط شده است.

فرماندار سربیشه خطاب به دانش‌آموزان گفت: سالها پیش پدران و پدربزرگ‌های شما با لبیک به ندای امام راحل و برای دفاع از اسلام و انقلاب راهی جبهه‌ها شدند و حماسه ها، رشادت‌ها و ایثارگری‌ها به خرج دادند تا امروز ایران اسلامی در اوج امنیت، عزت و اقتدار باشد.

لکزائی با بیان اینکه برای برگزاری مراسمات و برنامه‌های مختلف نکوداشت روز شهرستان همه اقشار مردم شهرستان، گروه‌های جهادی و مرجع، مدیران اجرایی و ... پای کار آمده و تمام توان خود را به کار گرفتند، تصریح کرد: هدف ما گرامیداشت یاد شهدا، امیدآفرینی و نشان دادن و معرفی ظرفیت‌های بالقوه شهرستان است.

وی اضافه کرد: حضور پرشور و مستمر مردم دیار ایمان و اندیشه در تمامی صحنه‌های نظام بالاترین و با ارزش‌ترین ظرفیت این شهرستان مرزی به شمار می‌رود که گواه این موضوع حضور حداکثری مردم این سامان در انتخابات‌های گذشته و تمامی برنامه‌های ملی و مذهبی می‌باشد و در انتخابات ۱۱ اسفندماه امسال نیز این مهم بار دیگر محقق خواهد شد.

مقام عالی دولت در شهرستان خاطرنشان کرد: معرفی ظرفیت‌های حوزه مرز، معدن، کشاورزی و ‌... نیز در ایام نکوداشت روز شهرستان نیز انجام خواهد شد.

شایان ذکر است در ادامه زنگ روز شهرستان سربیشه توسط مادر شهید والامقام مسعود اکبری که از شهدای عملیات کربلای ۵ شهرستان میباشد، نواخته شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول