اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

سپاه و کمیته امداد تسهیل‌گر زندگی 50 نوعروس دیشموکی+ تصاویر

با مشارکت سپاه پاسداران و کمیته امداد 50 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد در دیشموک اهدا شد.

سپاه و کمیته امداد تسهیل‌گر زندگی 50 نوعروس دیشموکی+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از دیشموک با مشارکت سپاه پاسداران و کمیته امداد 50 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد اهدا شد. 

فرمانده سپاه ناحیه کهگیلویه در آیین اهدا به نوعروسان گفت: در طلیعه ماه مبارک رجب و همزمان با ولادت امام محمد باقر «ع»  از 158 سری جهیزیه اهدایی مقام معظم رهبری به شهرستان کهگیلویه، تعداد 50 سری جهیزیه به نوعروسان بخش دیشموک اهدا شد.

سرهنگ پاسدار سید علی اصغر پور بهشت با بیان اینکه این جهیزیه ها با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی بسیج  سازندگی سپاه پاسداران و کمیته امداد تهیه شده اند افزود: هدف از برگزاری این برنامه ها ترویج فرهنگ ازدواج آسان و کمک به زوجهای جوان کمتر برخوردار در جهت تشکیل خانواده و تحکیم بنیاد خانواده است.

وی همچنین با بیان اینکه تا پایان سال برنامه های دیگری شبیه این آیین خواهیم داشت افزود: با همکاری نهادهای مختلف از جمله بسیج سازندگی سپاه و کمیته امداد این امر نیز محقق خواهد شد که سایر زوج های جوان را در تشکیل خانواده یاری کنیم.

رئیس کمیته امداد دیشموک نیز با بیان اینکه یکی از رسالت‌های کمیته امداد تهیه جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد است افزود: در همین راستا با همکاری سپاه پاسداران اقدام به تهیه 50سری جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد امام کردیم. 

قدرت الله افسانه هدف از این کار را تشویق جوانان به ازدواج و ترویج فرهنگ ازدواج آسان بیان کرد و افزود:در این برنامه تعداد 5قلم کالای اساسی از قبیل یخچال، تلویزیون، جاروبرقی، اجاق گاز و ماشین لباس شویی به ارزش هرسری جهیزیه، حدود 300میلیون ریال نوعروسان اهدا شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول