اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

فعالیت بیش از ۶۸۴ شورای آموزش و پرورش در کشور

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی از فعالیت بیش از ۶۸۴ شورای آموزش و پرورش در سراسر کشور خبر داد.

فعالیت بیش از ۶۸۴ شورای آموزش و پرورش در کشور

به گزارش گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و معلمان شهید و ارجمندی که دستگاه تعلیم و تربیت کشور به نظام مقدس جمهوری اسلامی تقدیم کرد، گفت: امروز به برکت خون شهیدان است که نظام مقدس جمهوری اسلامی در مسیر پیشرفت و صعود بر قله‌های علم و دانایی و توانایی است.

وی با تأکید بر اینکه از ظرفیت شوراهای آموزش و پرورش برای بهبود فرایند آموزشی و پرورشی باید استفاده شود، افزود: شوراها در بحث عدالت تربیتی و آموزشی، تقویت مدارس دولتی و حمایت از مدارس شبانه‌روزی اقدامات خوبی داشته‌اند که با برگزاری جلسات منظم و هدفمند در استان‌ها و مناطق به اقدامات ارزنده‌ای رسیده‌اند.

محمودزاده با بیان اینکه در یک سال گذشته ۱۰ هزار نفر در شوراهای آموزش و پرورش با این وزارتخانه همکاری داشتند، اضافه کرد: این حجم از مشارکت نشانگر همدلی و همراهی اعضای شوراهای آموزش و پرورش در استان‌هاست که امیدواریم در سال آینده با تقویت هرچه بیشتر بتوانیم حضور پررنگ همگی نهادها در کمک به آموزش و پرورش را داشته باشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: در کل کشور ۳۲ شورای آموزش و پرورش استان، ۴۳۸ شورای شهرستان و ۲۱۴ شورای منطقه و در مجموع ۶۸۴ شورای آموزش و پرورش در سطح کشور داریم که ماهانه یک جلسه به ریاست استانداران در استان و فرمانداران در شهرستان و منطقه باید تشکیل شود و قطعاً با پیگیری‌های صورت گرفته نتایج خوبی از این جلسات بیرون خواهد آمد.

محمودزاده با تأکید بر اینکه بسیاری از چالش‌ها و مسائل آموزش و پرورش با خرد جمعی و مشارکت در شوراهای آموزش و پرورش قابل حل و پیگیری است ، اظهار کرد: امروز در این همایش از شوراهای آموزش و پرورش برتر و برگزیده کشور که توانسته‌اند بیشترین جلسات و مصوبات کاربردری و اقدامات سازنده را انجام دهند تقدیر و تجلیل شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول