اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دانشگاه

جزئیات هزینه تحصیل برای 3 بورسیه جدید به دانشجویان ارشد و دکتری

جزئیات 3 بورس تحصیلی دولتی مجارستان، چین و سازمان فضایی آسیا و اقیانوسیه اعلام شده و متقاضیان فرصت دارند تا 20 دی ماه نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند.

جزئیات هزینه تحصیل برای 3 بورسیه جدید به دانشجویان ارشد و دکتری

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزرای فارس، جزئیات سه بورس تحصیلی دولتی مجارستان، چین و سازمان فضایی آسیا و اقیانوسیه اعلام شد.

متقاضیان می‌توانند برای ثبت‌نام تا ۲۰ دی به سامانه یکپارچه بورس‌های دانشجویی مراجعه کنند.

در بورسیه کشور مجارستان ۱۰۰ نفر دانشجو در مقاطع ارشد و دکترا در همه رشته‌ها مشغول به تحصیل می‌شوند که علاوه بر بیمه و خوابگاه، از شهریه ماهانه تحصیلی نیز برخوردار می‌شوند که برای دانشجویان ارشد ماهیانه ۱۵۰ یورو در ماه و برای دانشجویان دکتری ۵۰۰ یورو درماه متقبل خواهد شد.

همچنین در بورس کشور چین در تمام رشته‌های تحصیلی ماهیانه حدود ۴۰۰ یورو به اضافه  هزینه هزینه خوابگاه،‌ بیمه و هزینه رفت و برگشت دانشجویان در نظر گرفته شده است.

در بورسیه تحصیلی سازمان فضایی آسیا و اقیانوسیه که با همکاری سازمان فضایی ایران انجام می‌شود برای رشته‌های مرتبط با هوافضا و رشته حقوق هوافضا ۴۰۰ یورو به اضافه هزینه خوابگاه، بیمه و هزینه رفت و برگشت نیز در نظر گرفته شده است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول