اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  امنیتی و دفاعی

سردار حاجی‌زاده: ساختمان مورد اصابت در اربیل یک ساختمان مستحکم جاسوسی بود

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به حمله موشکی سپاه به مقر تروریست‌ها در اربیل عراق، گفت: نقطه‌ای که شناسایی کردیم، به ظاهر ویلاست، اما همانطور که بعد از حملات نشان می‌دهد، ساختمان مستحکم بتنی است که صهیونیست‌ها از اینجا استفاده‌هایی را برای کارهای جاسوسی و نیز عملیات‌های ویژه‌ای که داخل ایران انجام می‌شد، راهبری می‌کردند.

سردار حاجی‌زاده: ساختمان مورد اصابت در اربیل یک ساختمان مستحکم جاسوسی بود

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به عملیات‌های موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی علیه ترویست‌ها، گفت: در هفته‌های اخیر شاهد چند جنایت بودیم که از طرف گروه‌های تکفیری و داعشی بود و حادثه تروریستی و تلخ کرمان رخ داد که متأسفانه جمع کثیری از هموطنان ما را به خاک و خون کشید.

وی افزود: طبیعتاً این جنایت‌ها باید پاسخ داده می‌شد. به همین دلیل، نقاطی در سوریه و در قسمت‌های نزدیک منطقه ادلب،گروه‌های تکفیری و داعشی مورد تهاجم قرار گرفته و تعداد کثیری از این‌ها را توانستیم به درک واصل کنیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: در کنار این شاهد بودیم که عملیات‌هایی را رژیم صهیونیستی در سوریه انجام داد و دو تن از پاسداران ما را به شهادت رساند که درباره این موضوع مهم باید مقابله می‌کردیم و انتقام خون شهدا را می‌گرفتیم که در نتیجه نقطه‌ای را در اقلیم کردستان شناسایی کردیم.

وی ادامه داد: نقطه‌ای که شناسایی کردیم، به ظاهر ویلاست، اما همانطور که بعد از حملات نشان می‌دهد، ساختمان مستحکم بتنی است که صهیونیست‌ها از اینجا استفاده‌هایی را برای کارهای جاسوسی و نیز عملیات‌های ویژه‌ای که داخل ایران انجام می‌شد، راهبری می‌کردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پایان، خاطرنشان کرد: این مقر اربیل یکی از چهار محورهای جاسوسی بود که در ۱۰۰ روز گذشته توسط عزیزان جبهه مقاومت و ایران مورد ضربه قرار گرفته و پایگاه‌هایشان از بین رفت و در این عملیات هم تجهیزات این مقر از بین رفته و هم آن‌هایی که باید به درک واصل می‌شدند، از بین رفتند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول