اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

ثبت 361 هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: یک سامانه جهت نظرسنجی خدمات دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که تاکنون ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر به صورت سامانه‌ای در آن ثبت شده است که هم در اختیار دستگاه و هم در اختیار ما قرار دارد که به دستگاه ها در خصوص عملکرد آن‌ها بازخورد می‌دهیم.

ثبت 361 هزار و ۸۵۵ نظر درباره عملکرد دستگاه‌های اجرایی

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور امروز (چهارشنبه 27 دی ماه) در حاشیه هیأت دولت، گفت: آقای رئیس جمهور دستوری را برای ایجاد سامانه رضایت سنجی دولت صادر کرده است که طبق گزارشی که تا به امروز برای بنده ارسال شده برای ۸۷۷هزار و ۶۸۲ نفر از کارکنان دولت کد یا نمایه دوبعدی (qr کد) صادر شده است.

رئیس سازمان اداری و استخدامی با بیان اینکه شهروندان وقتی خدمات از دستگاه‌های اجرایی می‌گیرند باید بتوانند نظر خود را در مورد رضایتی که همه همکاران دولت ارائه می‌دهند، داشته باشند، افزود: اگر وزارت آموزش و پرورش به این سامانه رضایت سنجی کارکنان دولت متصل شود ،یک میلیون نفر به تعداد کارکنان دارای کد دوبعدی در این خصوص اضافه خواهد شد.

وی افزود: یک سامانه جهت نظرسنجی خدمات دستگاه‌های اجرایی وجود دارد که تاکنون ۳۶۱ هزار و ۸۵۵ نظر به صورت سامانه‌ای در آن ثبت شده است که هم در اختیار دستگاه و هم در اختیار ما قرار دارد که به دستگاه ها در خصوص عملکرد آن‌ها بازخورد می‌دهیم.

 

 

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، اظهار کرد: در روز گذشته طبق آمار ثبت شده ۷ هزار ۱۱۲ نفر از شهروندان در خصوص خدمات دستگاه‌ها اظهار نظر ثبت کرده‌اند، ما بیشترین همکاری را در وزارت بهداشت و درمان داشته‌ایم که مخاطبان زیادی را هم در دستگاه‌های اجرایی دارد. لذا؛ امیدواریم سایر دستگاه‌ها هم حضور یابند. 

لطیفی تأکید کرد: شهرداری‌ها نیز موظف هستند در این موضوع حضور پیدا کنند ولی هنوز دارای تأخیر هستند و لذا اگر شهرداری‌ها و سازمان تأمین اجتماعی هم حضور پیدا کند ما میتوانیم حجم زیادی از نظرات مردم را در خصوص عملکرد دستگاه های اجرایی داشته باشیم.

پایان پیام/   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول