اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

جمع‌آوری بیش از ۵ هزار مورد تحرک انتخاباتی زودهنگام در همدان

رئیس ستاد انتخابات همدان گفت: تاکنون ۵ هزار خبر تحرک انتخاباتی در استان جمع‌آوری شده در صورتی که هرگونه تبلیغات زودهنگام یا تخلفی که از سوی مردم و مراجع نظارتی اعلام شود منجر به تشکیل پرونده در مراجع نظارتی و قضایی خواهد شد.

جمع‌آوری بیش از ۵ هزار مورد تحرک انتخاباتی زودهنگام در همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، حسن رضانیا پیش از ظهر امروز در جلسه توجیهی و نشست هم‌اندیشی با داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فرمانداری به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و افزود: اصل مهم در رقابت انتخاباتی رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب است که باید از سوی کاندیداها و هواداران رعایت شود.

وی گفت: هیچ یک از مقامات اجرایی و مجریان برگزاری انتخابات حق سوگیری سیاسی له یا علیه هیچ یک از کاندیداهای انتخاباتی را ندارند و این اقدامات به صورت دقیق بررسی می شود.

رئیس ستاد انتخابات همدان افزود: تاکنون بیش از ۵ هزار خبر تحرک انتخاباتی در استان جمع‌آوری شده و تاکید می‌شود هرگونه تبلیغات زودهنگام یا تخلفی که از سوی مردم و مراجع نظارتی اعلام شود منجر به تشکیل پرونده در مراجع نظارتی و قضایی خواهد شد چراکه زمان رسمی تبلیغات از سوم اسفندماه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اولین انتخاباتی خواهد بود که در آن قانون «شفافیت منابع مالی داوطلبان انتخابات» اجرایی خواهد شد و براساس این قانون دریافت و پرداخت کمک مالی نقدی یا غیرنقدی برای تأمین منابع مالی فعالیت‌های انتخاباتی باید شفاف باشد و هویت پرداخت‌کننده و دریافت‌کننده آن معلوم باشد.

فرماندار شهرستان بهار نیز گفت: شکل‌گیری بیش از ۴۰ انتخابات در ۴۴ سال از عمر انقلاب نشان می‌دهد آرمان این انقلاب مبتنی بر حضور مردم در جایگاه تعیین سرنوشت خود است و روند حرکت انقلاب اسلامی نیز این مهم را محقق کرده است.

مجتبی فیض‌اللهی افزود: مجلس رکن اساسی و مرکز ثقلی برای کشور و قانونگذاری و ریل‌گذاری برای دولت در پیشبرد برنامه‌های مصوب کشور است.

وی گفت: از داوطلبان نمایندگی مجلس می‌خواهیم با برنامه‌هایی مدون، کاربردی و اثرگذار وارد کارزار انتخابات شوند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول