اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا چه کسانی هستند؟

هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صلاحیت 29 نفر در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا را مورد تایید قرار داد.

نامزدهای شاخص انتخابات مجلس در مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا چه کسانی هستند؟

به گزارش خبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا یکی از 14 حوزه انتخابیه در استان خوزستان است که یک کرسی از 290 کرسی مجلس شورای اسلامی را در اختیار دارد.

برای حضور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی 186 نفر از حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا نام‌نویسی خود را تکمیل و یا ویرایش کردند که می‌بایست صلاحیت آنها مورد بررسی قرار می‌گرفت.

با پایان زمان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیأت نظارت بر انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صلاحیت 29 نفر در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا مورد تایید قرار گرفت.

افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مسجدسلیمان، لالی، هفتگل و اندیکا نسبت به دوره قبل 10 نفر بیشتر هستند که از 19 کاندیدا به 29 کاندیدا افزایش یافتند.

همچنین برای انتخابات پیش رو 4 نفر از نامزدهای خانم به نام‌های سکینه ورناصری، یگانه قشقایی، مرضیه محبی نورالدین‌وند و سحر رمضانی از سوی هیأت نظارت تایید صلاحیت شدند که نسبت به دوره قبل 4 برابر شده است.

از بین افراد افراد تایید صلاحیت شده برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی چهره‌های نام آشنا و شاخصی نیز به چشم می‌خورد که حضور این افراد می‌تواند حضور پرشورتر مردم در پای صندوق رای را رقم بزند که از جمله آنها می‌توان افراد زیر را نام برد: 

علی عسکر ظاهری عبده‌وند نماینده پیشین این حوزه، علیرضا ورناصری قندعلی نماینده فعلی این حوزه انتخابیه، رضا جباری جراح مغز و اعصاب ، میلاد کاظمی‌راد عضو کمیته سیاسی شورای وحدت نیروهای انقلاب استان خوزستان، محسن خدری‌خو (میرقائد) مسؤول پیشینی بسیج عشایر خوزستان 

ناگفته نمانده که یکی از اعضای سابق شورای شهر اهواز که در این حوزه نامزد شده بود و صلاحیتش تا این لحظه تایید نشده، هنوز پیگیر و در تلاش است تا صلاحیتش تایید شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول