اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

مردم در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

امام جمعه اردستان گفت: مردم سعی کنند در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند، همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ضرورت دارد.

مردم در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری، امام جمعه اردستان در خطبه‌های نمازجمعه، اظهار داشت: عفت و پاکدامنی یکی از نشانه‌های انسان باعظمت است و افرادی که تصور می‌کنند با بی‌عفتی می‌توانند خود را در جامعه نمایان کنند در اشتباه هستند چرا که این عفت است که عظمت و بزرگی را برای انسان به ارمغان می‌آورد.

وی با گرامیداشت ولادت امام جواد (ع) در روز نهم رجب، افزود: سیزدهم رجب سالروز ولادت امیرالمومنین(ع) تنها مولود کعبه است چرا که قبل و بعد از ایشان هیچ شخص دیگری در کعبه متولد نشد و تمام دانش و وقار الهی در اختیار علی(ع) قرار دارد، باید انسان‌ها شخصیت این حضرت را بشناسند.

دهشیری با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در جمع ائمه جمعه سراسر کشور، خاطرنشان کرد: طبق بیانات رهبری، امامان جمعه کار سختی دارند چرا که باید از یک طرف خالصانه در خدمت دین خدا باشند و از سوی دیگر در میان مردمان نیز باید خاضعانه باشند چرا که ملت ایران بسیار عظیم است.

امام جمعه اردستان تصریح کرد: در تقویم ۲۹ دی‌ماه به عنوان روز غزه نامگذاری شده که اکنون مصادف شده با عملیات طوفان الاقصی که از ۱۰۰ ‌روز پیش آغاز شده است و لانه‌های رژیم صهیونیستی را درهم پیچیده و این رژیم را به عجز واداشته است.

وی یادآور شد: مردم غزه بسیار صبور و مظلوم هستند و توانستند دین اسلام و قرآن را به دنیا معرفی کنند، تاکنون چندین هزار نفر در فلسطین و غزه کشته و مجروح شده‌اند اما هنوز هم مقاومت می‌کنند که این عظمت و مقاومت مردم برگرفته از اسلام، قرآن و عقیده خالص است.

دهشیری بیان کرد: با مشخص شدن کاندیداها می‌توان گفت به نوعی تنور انتخابات در حال گرم شدن است نباید به هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی توهین شود، در تبلیغات هم باید از ویژگی‌های کاندیدای مورد نظر صحبت شود.

امام جمعه اردستان با بیان اینکه رهبر انقلاب بر مشارکت قوی مردم در انتخابات تاکید دارند، اضافه کرد: مردم سعی کنند در انتخابات فرد اصلح را انتخاب کنند، همچنین حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای ضرورت دارد هرچند دشمن از سال‌ها قبل برای عدم حضور مردم در انتخابات، برنامه ریزی و طراحی کرده است. 

پایان پیام/۶۳۱۳۵

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول