اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

تاکسی‌های برقی به حمل‌ونقل عمومی ارومیه اضافه می‌شود

استاندار آذربایجان غربی گفت: تدابیر لازم برای نوسازی خودروهای حمل و نقل عمومی در سطح استان اندیشیده شده و تاکسی های برقی به حمل و نقل عمومی ارومیه افزوده خواهد شد.

تاکسی‌های برقی به حمل‌ونقل عمومی ارومیه اضافه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، محمدصادق معتمدیان استاندار آذربایجان‌غربی اظهار داشت: تدابیر لازم برای نوسازی خودروهای حمل و نقل عمومی در سطح استان اندیشیده شده و تاکسی های برقی به حمل و نقل عمومی ارومیه افزوده خواهد شد.

وی با تاکید بر تکمیل بروزرسانی مطالعات حمل و نقل عمومی در ارومیه، افزود: راه اندازی سریع خطوط بی آر تی در شهر ارومیه و سپس در سطح استان در دستور کار بوده و مطالعات برای تامین اعتبار مورد نیاز، سرعت یابد.

معتمدیان همچنین با تاکید بر ارتقای کیفیت سوخت ارائه شده در جایگاه های گاز و بنزین استان، خاطرنشان کرد: در کنار بهبود کیفیت سوخت خودروها، نوسازی جایگاه ها و استفاده از سیستم های نوین ارائه سوخت نیز مورد توجه باشد.

استاندار آذربایجان غربی به اهمیت حفاظت از محیط زیست و صیانت از سلامت مردم در دولت سیزدهم نیز اشاره کرده و افزود: جمع آوری پسماند و زباله موجود در حاشیه جاده های شهری و روستایی استان، از سوی دستگاه های متولی به صورت جدی پیگیری شود.

معتمدیان همچنین با تاکید بر ساماندهی و بازیافت پسماند تولیدی در سطح استان، اضافه کرد: با ساماندهی سایت های پسماند و راه اندازی مکانیزم های پیشرفته، برای درآمدزایی از زباله های تولیدی در آذربایجان غربی، اقدامات لازم انجام شود.

وی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت نهادهای مدنی و راه اندازی پویش جمع آوری زباله، افزود: برنامه ریزی مورد نیاز برای تعیین تکلیف شهرداری ها درخصوص ساماندهی پسماند و زباله در سطح استان، سریعاً صورت پذیرد.

استاندار آذربایجان غربی در پایان با تاکید بر تسریع روند تکمیل کمربند سبز شهر ارومیه، اظهار داشت: با تامین اعتبار مورد نیاز، زمینه برای توسعه نهالستان ها و کاشت درخت در کمربند سبز ارومیه فراهم شود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول