اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

ادامه خودزنی صهیونیست‌ها در غزه؛ یک افسر اسیر اسرائیلی کشته شد

ارتش رژیم صهیونیستی با تداوم بمباران غزه و هدف قرار دادن محل نگهداری یک افسر اسیر اسرائیلی، او را به کشتن داد.

ادامه خودزنی صهیونیست‌ها در غزه؛ یک افسر اسیر اسرائیلی کشته شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «ألویة ناصر صلاح الدین» شاخه نظامی «کمیته‌های مقاومت مردمی» (لجان المقاومة الشعبیة)، روز جمعه از کشته شدن یک افسر اسیر اسرائیلی در بمباران‌های مستمر رژیم صهیونیستی خبر داد. 

شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین، با انتشار یک ویدئو از «اوهاد یهالمی امنون یعلونی» اعلام که وی یک بار هدف بمباران رژیم صهیونیستی قرار گرفت اما پس از آن تحت درمان بود. با وجود تلاش های مجدانه برای نجات جان یعلونی، دشمن صهیونیستی چند روز پیش در حمله دیگری او را به قتل رساند.

رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ غزه تاکنون که ۱۰۶ روز ازآن می‌گذرد، بارها با بمباران‌های مستمر پناهگاه‌های اسرای اسرائیلی در غزه، موجب کشته و زخمی شدن آنها شده است و به گفته سخنگوی نظامی کتائب القسام ابوعبیده تا حدود سه هفته پیش، بیش از ۶۰ اسیر اسرائیلی به همین شیوه کشته شده‌اند. 

یعلونی در ویدئو منتشر شده پیش از مرگش، از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو نخست وزیر خواست که کاری برای آزادی اسرای اسرائیلی انجام دهد و خواسته‌های مقاومت در غزه را برآورده و جنگ را متوقف کند.

 

 

وی خطاب به نتانیاهو گفت: «لطفاً از مشکل درست کردن، دست بردارید. ما می‌خواهیم خانواده های این افراد با احترام زندگی کنند، تا دیگر دردی نباشد و همه اسرای اینجا آزاد شوند».

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول