اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

مادر شهیدان ثابت به فرزندان شهیدش پیوست

مرحومه حاجیه خانم «سکینه یاری» مادر شهیدان والامقام «محمد، محمود و ابوالقاسم ثابت» از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

مادر شهیدان ثابت به فرزندان شهیدش پیوست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، مرحومه حاجیه خانم «سکینه یاری» مادر شهیدان والامقام «محمد، محمود و ابوالقاسم ثابت» از شهدای شهرستان فراشبند در سن ۸۵ سالگی بر اثر کهولت سن و ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت.

پیکر آن مرحومه فردا یکشنبه اول بهمن ماه ساعت ۱۴ در روستای آویز از توابع بخش مرکزی شهرستان فراشبند تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپرده می شود.

گفتنی است شهید محمود ثابت ۷ فروردین سال ۱۳۶۱ در تک دشمن منطقه عملیاتی دشت عباس به شهادت رسید و شهیدان محمد و ابوالقاسم ثابت نیز ۴ دی سال ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ در منطقه شلمچه آسمانی شدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با صدور پیامی درگذشت آن بانوی صبور و فداکار را تسلیت گفت. در متن پیام ابراهیم بیانی آمده است:

صلابت وشکیبایی مادران شهدای معزز که فرزندان خویش را در راه رضای پروردگار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی نثار کردند در وصف نمی‌گنجد و کلمات قادر به ستودن صبر جمیل این بانوان والا مقام نیست. مرحومه «حاجیه خانم سکینه یاری » مادر گرامی شهیدان والامقام  «محمد، محمود و ابوالقاسم ثابت » پس از سال‌ها صبر و بردباری، ندای حق را لبیک گفت و به سوی معبود خویش شتافت. به روح این بانوی سفرکرده به ملکوت و ارواح تابناک فرزندان شهیدش درود می‌فرستم.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول