اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر در «مهران» از آب آشامیدنی سالم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایرام گفت: با بهره‌برداری از طرح جهاد آبرسانی روستایی در مهران، ۱۲ هزار نفر از ساکنان مناطق روستایی از آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

بهره‌مندی ۱۲ هزار نفر در «مهران» از آب آشامیدنی سالم

پروز ناصری مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام، عصر شنبه ۳۰ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: با بهره‌برداری از طرح جهاد آبرسانی روستایی در شهرستان مرزی مهران، ۱۲ هزار نفر از ساکنان این مناطق از نعمت آب آشامیدنی سالم بهره‌مند شدند.

وی افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های جهاد آبرسانی روستایی در شهرستان مرزی مهران، ۱۲ هزار نفر از ساکنان مجتمع چنگوله، اسلامیه و ریکا سرنی از نعمت آب آشامیدنی بهداشتی و پایدار بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام ادامه داد: این پروژه آبرسانی روستایی شامل نوسازی کامل شبکه توزیع روستای سرنی، نوسازی کامل شبکه توزیع روستای گلان به طول ۳ کیلومتر و اجرای خط انتقال به طول ۱۴ کیلومتر از جنس لوله فولای ۱۵۰ و ۱۰۰ میلی‌متری مجتمع ریکا و سرنی تک و روستاهای چالاب و چنگوله است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول