اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان جنوبی

قابلیت‌های گردشگری فردوس در نمایشگاه بین المللی پایتخت به نمایش درمی‌آید

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردوس گفت: قابلیت‌های بی نظیر گردشگری این شهرستان درنمایشگاه بین المللی تهران معرفی می‌شود.

قابلیت‌های گردشگری فردوس در نمایشگاه بین المللی پایتخت به نمایش درمی‌آید

 کاظم شبنم زاده، رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردوس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس از این شهرستان با اشاره به برگزاری هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته به عنوان مهم ترین رویداد ملی گردشگری کشور از ۲۳ تا ۲۷ بهمن ماه  جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران  اظهارداشت: جلسه ای با هدف هماهنگی بین بخشی و‌ در راستای هم افزایی، تعامل ادارات مربوط و فعالان حوزه گردشگری برای مشارکت بهتر در  این رویداد  با حضور روسای  شوراهای اسلامی و شهرداران فردوس، اسلامیه و باغستان و مدیران تاسیسات گردشگری در محل دفتر شورای اسلامی شهر فردوس برگزار شد.

وی ادامه داد: حضور در این نمایشگاه علاوه بر تعامل فعالان حوزه گردشگری، فرصتی مناسب برای معرفی هرچه بیشتر توانمندی‌ها و جاذبه‌های گردشگری کمتر شناخته شده فردوس است. 

وی با اشاره به اهمیت تبلیغات و نقش تاثیر گذار فعالان حوزه گردشگری در معرفی و جذب گردشگر گفت: فعالان مختلف حوزه گردشگری اعم از مراکز اقامتی و بوم گردی، دفاتر خدمات مسافرتی، راهنمایان گردشگری با برنامه‌ریزی جامع و با حضور در این نمایشگاه، تبلیغات مربوط به معرفی توانمندی‌های خود را در سطح ملی و بین‌المللی انجام دهند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردوس اضافه کرد: با توجه به فرصت به وجود آمده و مشارکت همه ابعاد گردشگری کشور به ویژه حضور تورلیدرهای برتر کشور در این رویداد،  امیدواریم با همکاری و انسجام میان بخش‌های خصوصی بتوانیم علاوه بر معرفی ظرفیت های بالای گردشگری شهرستان، زمینه تسهیل سفر گردشگران داخلی و خارجی به شهرستان را فراهم کنیم. 

شبنم زاده با بیان این‌که حضور در این نمایشگاه می‌تواند نقش مهمی در تحقق شعار فردوس، شهری برای گردشگری داشته باشد، اظهار داشت: انتظار می‌رود با تعامل و همراهی شایسته بخش خصوصی و دولتی، توانمندی‌های حوزه گردشگری شهرستان معرفی و زمینه حضور و ماندگاری گردشگران در شهرستان فراهم شود. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فردوس تولید محتوا و کلیپ های معرفی جاذبه ها، اجرای موسیقی سنتی توسط استاد «بیتانه» به عنوان گنجینه زنده بشری در رشته دو تار نوازی در محل غرفه خراسان جنوبی، تهیه پکیچ و بسته های سفر، تامین وسیله نقلیه و ... را از جمله راهکارها برای ارائه بهتر قابلیت های گردشگری این شهرستان عنوان کرد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول