اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

عملکرد لرستان در حوزه مناسب‌سازی مطلوب است

مدیرکل دفتر فنی استانداری گفت: لرستان، جزو استان‌های برتر کشور در حوزه مناسب سازی اماکن و فضاها برای جانبازان و معلولان است.

عملکرد لرستان در حوزه مناسب‌سازی مطلوب است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد،  احسان کرم‌زاده عصر امروز در سومین ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی لرستان در محل استانداری استان، اظهار کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در حوزه مناسب‌سازی اماکن و فضاها برای جانبازان و معلولان، تاکنون جزو ۲ استان برتر کشور هستیم.

وی ادامه داد: امیدواریم با اهتمام بیشتر دستگاه‌ها و شهرداری‌های استان تا پایان سال رتبه برتر کشور را در این حوزه کسب کنیم.

مدیرکل دفتر فنی استانداری خاطر نشان کرد: شهرداری بروجرد دسترسی جانبازان و معلولین را به معابر و اماکن عمومی به ویژه‌ پارک‌ها بخوبی مناسب‌سازی کرده که انتظار می‌رود شهر‌های دیگر استان اقدامات مناسبی در این حوزه انجام دهند.

گفتنی است در این جلسه مناسب‌سازی و رفع نواقص دسترس‌پذیری ساختمان‌های دولتی و عمومی وابسته به دولت، مدارس استثنایی، ساختمان‌ها، معابر و اماکن عمومی برای تردد جانبازان و افراد دارای معلولیت در این جلسه به بحث و بررسی گذاشته شد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول