اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

صنعت مبل اصفهان نیازمند برندسازی است

دبیر جشنواره بازار مبل رهنان با بیان اینکه جشنواره بازار مبل رهنان از پنجم بهمن تا پنجم اسفند به مدت یک ماه برگزار می‌شود، گفت: هدف اصلی این جشنواره برندسازی این صنعت است.

صنعت مبل اصفهان نیازمند برندسازی است

به گزارش خبرگزاری فارس استان اصفهان،  برگزار شد، اکرم قپانچی، دبیر جشنواره بازار مبل رهنان در نشست خبری اعضای اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان مبل اصفهان که در سالن جلسات مجتمع مطبوعاتی برگزار شد، اظهار کرد: هدف اصلی این جشنواره برندسازی این صنعت است، چراکه مبل رهنان فقط فروشگاه‌های داخل خیابان شریف و شهیدان نیست، بلکه کارگاه‌های بسیاری ازجمله ساخت و رویه‌‌کوبی مبل نیز در رهنان وجود دارد و ۲ هزار خانواده در این صنعت ارتزاق می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه جشنواره بازار مبل رهنان از پنجم بهمن تا پنجم اسفند سال جاری به مدت یک ماه در خیابان شریف شرقی اصفهان برگزار می‌شود، گفت: بیش از ۶۰۰ فروشگاه مبل در رهنان فعالیت می‌کنند.

محمدعلی اکبرزاده، نائب رئیس اول اتحادیه تولیدکنندگان  و فروشندگان مبل اصفهان نیز در ادامه این نشست عنوان کرد: اصفهان به قدمت و برند مبلمان از قدیم الایام مشهور است، هیچ کس هنر دست اصفهان در جهان را نمی‌تواند نایده بگیرد، در کیفیت‌سازی قطعا باید نگاه صادرات محور داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه این صنف حمایت می‌خواهد، بیان کرد: وقتی کالای صادرات محور تولید کنیم، به مصرف کننده داخلی جواب مثبت می‌دهیم تا اطمینان پیدا کند، برندهای ترکیه، چینی و حتی اروپایی در مقابل برندهای مبلمان ایرانی دیگر حرفی برای گفتن ندارند.

اکبرزاده خاطر نشان کرد:  صنعت مبلمان ۸ درصد اشتغال کل کشور را دارا است و یک صنعت پر ظرفیت است.

پایان پیام/۳۸۱۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول