اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

هیچگونه پرونده تخلف انتخاباتی در خراسان‌شمالی تشکیل نشده است

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی گفت: در تمام حوزه‌های انتخاباتی استان در حال حاضر هیچ‌گونه جرم و تخلفی که منجر به تشکیل پرونده شود حادث نشده است.

هیچگونه پرونده تخلف انتخاباتی در خراسان‌شمالی تشکیل نشده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام رضا براتی‌زاده، رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی در همایش پیشگیری از وقوع جرائم و تخلفات انتخاباتی استان اظهار کرد: رعایت قوانین و مقررات انتخاباتی در تمامی مراحل به‌عنوان فصل الخطاب کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی است و برای اینکه شاهد انتخاباتی پرشور، رقابتی و سالم و بدور ازهر گونه تنش، جرائم و تخلفات باشیم لازم است همگان بایسته‌های قانونی را رعایت و بر اساس موازین قانونی رفتار و عمل کنند.

وی با اشاره به ابلاغ کلیه مقررات قانونی راجع به مبحث انتخابات به نامزدهای انتخاباتی گفت: همه مسئولان و مدیران باید با یک همکاری و هم افزایی مناسب مقدمات برگزاری انتخابات را به بهترین شکل ممکن فراهم سازند.

رئیس کل دادگستری خراسان‌شمالی افزود: در این بحبوحه دستگاه قضایی نیز در راستای پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی تمام تلاش خود را در این راستا انجام خواهد داد.

حجت الإسلام والمسلمین براتی زاده ضمن قدردانی از تمام کاندیداها و نامزدهای انتخاباتی از حیث حضور در عرصه این رقابتی، گفت: این میدان، قواعد و قوانین و مقرراتی دارد که چنانچه همگان در چارچوب آن حرکت کنند علاوه بر مشارکت حداکثری شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور، با شکوه و سالم و در عین حل رقابتی باشیم.

رئیس کل دادگستری استان خراسان‌شمالی بیان داشت: در تمام حوزه انتخاباتی استان در حال حاضر هیچ‌گونه جرم و تخلفی که منجر به  تشکیل پرونده شود حادث نشده است.

وی تصریح کرد: کاندیدها باید این را بدانند که برای تبلیغات و معرفی عملکردها و دستاوردها، صرفا شایستگی‌ها و توانمندی‌های خود را به مردم نشان دهند و از تخریب، تخدیش و توهین به شخصیت و بی احترامی نسبت به دیگر کاندیداها به شدت اجتناب نمایند.

پایان پیام/آ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول