اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

حمایت بخشداری زواره از پایان نامه‌ها و رساله‌های دکترا

بخشدار زواره گفت: بخشداری زواره از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی که موضوع آن در برگیرنده یک یا بخشی از محورهای مورد نظر بخشداری و با محوریت توسعه پایدار است، حمایت مالی می‌کند.

حمایت بخشداری زواره از پایان نامه‌ها و رساله‌های دکترا

حسین کبریائی‌زاده، بخشدار زواره در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: یکی از دلایل تاخیر در توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و مناطق روستایی نبود پشتوانه علمی و پیگیری امور از طریق آزمون و خطا بوده است.

وی افزود: از آنجا که توجه به توسعه بدون مبانی علمی، پرهزینه و کم بازده است، بخشداری زواره با هدف ایجاد زیرساخت علمی فرایندهای توسعه در نظر دارد از پایان نامه‌ها و رساله‌های دکتری حمایت کند.                                                                                                                                                              
 کبریائی‌زاده گفت: در این راستا و با هدف حمایت از توسعه پژوهش‌های کاربردی و بهره‌مندی از توان و ظرفیت علمی اساتید و دانشجویان دانشگاه‌ها و همچنین استفاده از نتایج پژوهش‌های دانشگاهی در حل چالش‌ها و نیازهای بخش زواره، بخشداری از رساله‌ها و پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی (مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد ) که موضوع آن در برگیرنده یک یا بخشی از محورهای مورد نظر بخشداری و با محوریت توسعه پایدار در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و امنیتی است، حمایت مالی می‌کند.

بخشدار زواره یادآور شد: بخشداری در نظر دارد در هر سال تحصیلی از تعداد ۳ رساله دکتری و ۳ پایان نامه کارشناسی ارشد حمایت مالی کند و همچنین در صورتی که رساله و پایان‌نامه مربوطه قابلیت چاپ در قالب کتاب داشته باشد در این زمینه نیز حمایت لازم  از رساله‌های منتخب به عمل خواهد آمد.

وی میزان حمایت مالی از رساله دکتری و پایان نامه کارشناسی ارشد را به ترتیب ۱۵۰ و ۷۵۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد با نهادینه شدن ارتباط دستگاه‌های اجرایی و دانشگاه‌ها مسیر توسعه با هزینه موجه و بازدهی مطلوب صورت پذیرد.

پایان پیام/۳۸۱۳/ع

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول