اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

مهلت 3 ماهه دادستان برای رفع نقاط حادثه‌خیز محور خاروانا - سیه‌رود

دادستان مرکز استان آذربایجان‌‌شرقی برای رفع نقاط حادثه‌خیز محور خاروانا- سیه‌رود مهلت ۳ ماهه تعیین کرد.

مهلت 3 ماهه دادستان  برای رفع نقاط حادثه‌خیز محور خاروانا - سیه‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بابک محبوب علیلو، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌‌شرقی طی نامه‌ای به مدیران‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان با تعیین مهلت ۳ ماهه دستورات لازم برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز محور خاروانا_ سیه‌رود را صادر کرد.

وی با اشاره به اینکه محور خاروانا_ سیه‌رود جزء نقاط حادثه‌خیز استان آذربایجان‌شرقی است، در راستای پیشگیری از وقایع و حوادث رانندگی و تصادفات عدیده منجر به فوت، ایراد صدمات بدنی و... در مسیر روستای دستجرد به ابری سفلی و گردنه سلطان دره سی، بیان داشت: باید اقدام‌های عاجل در رابطه با علت عدم انجام اصلاحات هندسی و رفع نقاط حادثه‌خیز در این محور به نحو صریح مشخص و مدیران، مسؤولان و عوامل سهل‌انگار در این زمینه به دادستانی معرفی شوند.

علیلو با بیان اینکه دادستانی در جایگاه نظارت حقوق عامه به موضوع اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان ورود کرده است گفت: تسریع برنامه‌ریزی‌ها در راستای جلوگیری از وقوع حوادث با انجام اقدام‌های پیشگیرانه و اصلاحی لازم بر اساس ملاحظات فنی و مهندسی از جمله نصب سرعتگاه، افزایش تابلو‌های هشداردهنده، نصب گاردریل و نیوجرسی، ایجاد موانع طبیعی در خارج از جاده و ... در مدت ۳ ماه از اقدامات موثری است که باید در این منطقه انجام گیرد.

پایان پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول