اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

8 پروژه عمرانی برق‌رسانی دامغان در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی، هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی شهرستان دامغان با اعتبار 238 میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

8 پروژه عمرانی برق‌رسانی دامغان در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دامغان، سیدمحمدحسین ترابی، مدیر توزیع برق شهرستان دامغان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت چهل و پنجمین بهار انقلاب، هشت پروژه عمرانی برق‌رسانی شهرستان دامغان با صرف اعتباری به مبلغ 238 میلیارد و 800 میلیون ریال افتتاح می‌شود.

وی گفت: پروژه اصلاح 300 متر شبکه و تعویض پایه‌ها برای بهبود روشنایی معابر میدان امام حسین (ع) تا میدان پسته با مبلغ چهار میلیارد ریال و پروژه احداث پنج هزار و 235 متر شبکه فشارمتوسط هوایی و زمینی برای توسعه فیدر جدید پست 63 کیلوولت تاریخانه با اعتبار 22 میلیارد و 52 میلیون ریال در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

مدیر توزیع برق شهرستان دامغان ادامه داد: پروژه بهینه‌سازی 22 هزار و 50 متر شبکه فشارضعیف سیمی و تبدیل به کابل خودنگهدار در روستاهای برم، مهمان‌دوست، حسین‌آباد دولاب، جزن، کلاته ملا و توچاهی با مبلغ 9 میلیارد و 800 میلیون ریال و پروژه نصب تجهیزات هوشمندسازی شبکه با مبلغ 95 میلیارد ریال ازجمله پروژه‌های افتتاحی به شمار می‌روند.

ترابی افزود: پروژه تقویت 17 دستگاه پست هوایی برای تأمین برق متقاضیان جدید با مبلغ 17 میلیارد و 100 میلیون ریال، پروژه تعویض یک دستگاه اتوبوستر در محور دامغان- معلمان با هزینه 72 میلیارد و 900 میلیون ریال و همچنین پروژه احداث چهار هزار و 350 متر شبکه فشارمتوسط و فشارضعیف هوایی به همراه نصب 2 دستگاه پست هوایی با ظرفیت 75 کیلوولت آمپر برای تأمین برق منطقه عشایری لارکو در دهه فجر افتتاح می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سایت نهضت ملی مسکن دیباج و شهرک جدیدالاحداث قدرت‌آباد با اعتباری به مبلغ 14 میلیارد و 600 میلیون ریال و پروژه توسعه هشت اصله پایه تلسکوپی و 17 دستگاه سرچراغ روشنایی و خروجی کلاته به سمت دیباج با هزینه‌ای به مبلغ سه میلیارد و 200 میلیون ریال در قالب پروژه‌های افتتاحی دهه فجر هستند.

پایان پیام/2568/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول