اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  ایلام

افتتاح ۱۳ یادمان دفاع مقدس در ایلام همزمان با دهه فجر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس ایلام گفت: ۱۳ یادمان دفاع مقدس با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال، همزمان با ایام دهه فجر در استان ایلام افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۳ یادمان دفاع مقدس در ایلام همزمان با دهه فجر

محمدحسین فولادی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، صبح سه‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، گفت: ۱۳ یادمان دفاع مقدس همزمان با ایام دهه‌فجر در استان ایلام افتتاح و بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: یادمان‌های شهدای گمنام در شهرهای هلیلان، مهران، سرابله، دره‌شهر، لومار و تپه نورشهدا ایلام و روستای زنجیره، بخش‌های سراب باغ، مورموری، حسینیه و نمازخانه آیت‌الله حیدری ایلامی و شهر دهلران و یادبود مقاومت مردمی ایل کلهر در تنگه کوشک و یادمان و منطقه عملیاتی شرهانی در شهرستان دهلران به  بهره‌برداری و افتتاح می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام، ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال به مساحت ۱۸۶۸ متر بوده و در سال ۹۲ تا سال۱۴۰۲ عملیات ساخت و اجرای آن‌ها به طول انجامیده است.

فولادی اظهار کرد: ۳ یادمان دهستان گنجوان بخش بولی، بخش ماژین و بخش  آسمان‌آباد هم در این دهه با مساحت ۱۵۰ متر کلنگ‌زنی خواهد شد و در تلاش هستیم این پروژه‌ها را در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسانیم.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول