اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

پنج شنبه‌های گچساران تعطیل شد

معاون توسعه و مدیریت نامه‌ریزی فرمانداری گچساران گفت: ادارات سازمان‌ها دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز خدمات رسان درمانی و نظامی از نهم بهمن روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن ماه تعطیل است.


پنج شنبه‌های گچساران تعطیل شد

عبدالله روشن ضمیر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر افت شدید دمای هوا و به تبع افزایش مصارف گاز خانگی تجاری و تامین پایدار گاز و برق شهرها و روستاها پنجشنبه‌ها تا پایان بهمن ماه تعطیل شد.

 وی بیان کرد: این اقدام در راستای تامین پایدار گاز و برق شهرها و روستاها و جلوگیری از قطع گاز و به استناد بند ۲ مصوبه شورای عالی امنیت ملی کشور مصوبه شورای راهبردی توسعه مدیریت استان و درخواست شرکت گاز کهگیلویه بویراحمد صورت گرفته است.

 معاون توسعه و مدیریت نامه‌ریزی فرمانداری گچساران تصریح کرد: به همین دلیل ادارات سازمان‌ها دستگاه‌های اجرایی به استثنا مراکز خدمات رسان درمانی و نظامی از نهم بهمن روزهای پنجشنبه تا پایان بهمن ماه در کهگیلویه و بویراحمد تعطیل می‌باشد.

 روشن ضمیر عنوان کرد: ساعت کاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در سایر روزهای هفته از شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴:۳۰ می‌باشد.

پایان پیام/ ۸۲۰۳۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول