اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

تشکیل خانواده از بنیادی‌ترین اقدامات فرهنگی و اجتماعی است

امام جمعه ابهر گفت: تشکیل خانواده گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه است و جز بنیادی‌ترین اقدامات فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود.

تشکیل خانواده از بنیادی‌ترین اقدامات فرهنگی و اجتماعی است

به گزارش فارس از زنجان حجت‌الاسلام سعید مرادپور امام جمعه ابهر، ظهر امروز در مراسم اهدای جهیزیه به نوعروسان ابهری که به همت مؤسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها انجام شد، اظهار کرد: نزد خداوند متعال هیچ بنیانی مقدس‌تر از بنیان خانواده نیست.

امام‌جمعه ابهر با تاکید بر اینکه باید تمام همت‌ها بر این باشد که جوانان نسبت به تشکیل خانواده و ازدواج ترغیب شوند، متذکر شد: تشکیل خانواده گره‌گشای بسیاری از مشکلات جامعه است و از جمله بنیادی‌ترین اقدامات فرهنگی و اجتماعی محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر این موضوع که خانواده بهترین مأمن انسان و شایسته‌ترین کانون برای تربیت همه جانبهspan> انسان است، ادامه داد: بسیاری از مشکلات روانی حاصل از تنش‌های زندگی روزمرّه توسط یک خانواده سالم و به‌هنجار التیام یافته، جبران می شود.

مرادپور خاطرنشان کرد: ازدواج به عنوان سنگ بنای اولیه خانواده و به عنوان عاملی اساسی برای زوجیت و همدلی دو جوان و زمینه بالندگی و پیشرفت همسران به شمار می‌آید و انسان‌ها می‌توانند در سایه اندیشه و ایمان واقعی و در پناه خانواده شایسته، با اطمینان و صلابت، بر ناکامی‌ها و فراز و نشیب‌های زندگی چیره شوند.

در ادامه این مراسم نیز معصومه الله‌وردیلو، مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در ابهر، عنوان کرد: این موسسه نگاه ویژه‌ای برای تأمین جهیزیه زوج‌های جوان دارد.

مسئول موسسه خیریه آبشار عاطفه‌ها در ابهر با بیان اینکه این موسسه از ابتدای سال تاکنون در تهیه جهیزیه ۴۰ زوج مشارکت داشته است، ادامه داد: طی این هفته ۲۵ جهیزیه به ۲۵ نوعروسان ابهری اهدا می‌شود که ارزش هر کدام از این جهیزیه‌ها ۴۰ میلیون تومان است که این موسسه یک میلیارد تومان برای آن هزینه کرده است.

پایان پیام/2308

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول