اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

آغاز پذیرش مدارک متقاضیان تاجیک برای تحصیل در بلاروس، ترکیه، چین و ایران

مرکز برنامه‌های بین المللی تاجیکستان پذیرش مدارک برای تحصیل در دانشگاه‌های قزاقستان، بلاروس، ترکیه، چین و ایران را آغاز کرد.

آغاز پذیرش مدارک متقاضیان تاجیک برای تحصیل در بلاروس، ترکیه، چین و ایران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، مرکز برنامه‌های بین‌المللی تاجیکستان، ارائه مدارک متقاضیان پذیرش در موسسات آموزش عالی حرفه‌ای قزاقستان، بلاروس، ترکیه، چین و ایران در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری را آغاز کرده است.

برای متقاضیانی که می‌خواهند در کشورهای قزاقستان و بلاروس تحصیل کنند، تحصیل رایگان است ولی سایر هزینه‌ها بر عهده خود متقاضیان است.

همچنین برای داوطلبانی که قصد تحصیل در ایران، چین و ترکیه را دارند، کلیه هزینه‌های تحصیل و اقامت به صورت رایگان ارائه می‌شود.

علاوه بر این دانشگاه الزهرا جمهوری اسلامی ایران برای دختران عضو تیم‌های ملی ورزشی تاجیکستان برای سال تحصیلی 2024-2025 بورسیه تحصیلی اختصاص داده است. پذیرش مدارک در دانشگاه الزهرا ایران تا 20 فوریه سال 2024 میلادی ادامه خواهد داشت.

در مجموع پذیرش مدارک برای تحصیل در دانشگاه‌های ایران، قزاقستان و بلاروس تا 1 مه، ترکیه تا 10 فوریه، چین تا 20 آوریل ادامه می‌یابد.

پایان پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول