اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

سلگی تاکید کرد؛ لزوم حضور حداکثری درانتخابات برای ترمیم گسل های اجتماعی

رئیس ستاد انتخابات شریان کشور باتاکید برلزوم تلاش برای حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات گفت: با انتخابات پرشور طرح های تحولی دولت در مسیر پیشرفت به ثمر خواهد رسید.

سلگی تاکید کرد؛ لزوم حضور حداکثری درانتخابات برای ترمیم گسل های اجتماعی

روح الله سلگی رئیس ستاد انتخابات شریان کشور در جلسه هم اندیشی دبیران احزاب جبهه شریان افزود: جبهه انقلاب در انتخابات پیش رو بدنبال خلق حماسه حضور باشکوه باتقویت اتحاد و همبستگی ملی است.

این مسئول شریان را مجموعه ای از نیروهای اصیل و دلبسته به آرمانهای حقیقی انقلاب توصیف کرد و افزود: شریان بدنبال شناسایی و پرورش نیروهای انقلابی، آرمانگرا، صاحب ایده های خلاق و مبتنی بر اصول راهبردی انقلاب با رویکرد جهادی است.

سلگی با اشاره به مشکلات ناشی از وادادگی و انفعال در عرصه های فرهنگی و اقتصادی در دولت قبل و خسارت های ناشی از آن یادآور شد: رویکرد لیبرالی و غربگرایانه در عرصه مدیریت اجرایی کشور در دولت قبل گسل های اجتماعی و فرهنگی فراوانی را پدید آورده و موجب تضعیف روحیه امید وخودباوری در بین آحاد مردم شد.

وی دولت سیزدهم را آرمانگرا، جهادی و دارای عزم استوار در مسیر پیشرفت دانست و افزود: باید با معرفی چهره های توانمند فکری واجرایی از بین خیل نامزدهای واجد شرایط در انتخابات پیش رو درراستای شکل گیری مجلس قوی برای همراهی با دولت قوی بکوشیم.

وی گفت: انتخابات عرصه رقابت دیدگاه‌ها واندیشه های بالنده در مسیر هم افزایی و انسجام ملی است.

سلگی افزود: ستاد انتخابات جبهه شریان بر اساس الگوی نوین و سازوکار تحولی در سراسر کشور فعال خواهد شد.

وی با اشاره به معرفی نامزدهای اصلح و مورد وثوق این جبهه به مردم افزود: ساده زیستی، دوری از اشرافیگری، تعهد وجان نثاری در راه اهداف والای انقلاب و عدم وابستگی به جریان های ثروت وقدرت از شاخص های انتخاب نامزدهای عضو شریان در انتخابات پیش رو به شمار می‌رود.

وی دفاع از فرهنگ انقلاب و ارزش های برآمده از آن را رسالت سترگ وفاداران جبهه انقلاب اسلامی دانست و افزود: احزاب سیاسی جبهه انقلاب باید با پرهیز از دوقطبی های کاذب و تمرکز بر مولفه های امیدبخش ملی، کشور را از شرایط حساس کنونی خارج کنند.

معاون سابق سیاسی،امنیتی استاندار مازندران با اشاره به تحولات جاری در فلسطین اشغالی افزود: جنگ‌ غزه با معرفی مبارزان فلسطینی بعنوان نمادهای مقاومت، هیمنه پوشالی رژیم موقت صهیونیستی را درهم شکست.

وی غزه را نماد ایستادگی و مقاومت جبهه ایمان دانست وافزود: غیرت دینی جوانان با اراده فلسطین در مقابله با دژخیمان صهیونیستی موجب غرور مسلمانان و آزادیخواهان در سراسر جهان شد.

سلگی، ضرورت توجه به مولفه های ثمربخش وحدت وامید در کشور را خاطرنشان کرد وافزود: امیدافزایی در پرتو تلاش جهادی برای رفع چالش های بنیادی کشور بویژه در عرصه فرهنگ و اقتصاد موجب تحکیم انسجام واتحاد ملی خواهد شد.

وی، وارثان شهیدان عالی مقام دفاع مقدس را الگوهای معنوی در عرصه پیشرفت دانست وبا اشاره به خیزبلند ایثارگران برای خلق حماسه مانا در انتخابات پیش رو خاطرنشان کرد: فرزندان شهیدان و ایثارگران، پیشگامان کاروان پرشتاب پیشرفت کشور بسوی قله های بالندگی به شمار می روند.

رئیس جنبش مرکزی شهیدزادگان ایران حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات را مایه مجد وعظمت ایران اسلامی دانست واظهار کرد: انتخابات مظهر پیشرفت مردم سالاری دینی در کشور است.

وی تصریح کرد: حضور پرشور وحداکثری در پای صندوقهای رای مقوم امنیت ملی وضامن منافع عمومی است.

سلگی افزود: کشور برغم برخی تنگناها و مشکلات در قله اقتدار و امنیت پایدار قرارداردکه این مهم مرهون هدایت های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب و جانفشانی مدافعان بیدارعرصه امنیت است.

سلگی تصریح کرد: انتخابات سکوی جهش اراده های ایمانی کشور برای عبوراز چالش های متراکم با اتکا به حضور موثر مردم است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول