اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

ارتقای بهبود کسب و کار در چهارمحال و بختیاری نیازمند تلاش جدی فعالان اقتصادی است

معاون امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال تا کنون محیط کسب و کار در این استان رتبه خوبی را کسب نکرده است و فعالان اقتصادی باید آسیب‌های موجود را بررسی و رفع کنند.

ارتقای بهبود کسب و کار در چهارمحال و بختیاری نیازمند تلاش جدی فعالان اقتصادی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدکاظم منزوی شامگاه امروز در نشست شورای گفت‌وگو دولت و بخش خصوصی چهارمحال و بختیاری گفت: در این شورا عملکرد ۹ ماهه پایش کسب و کار به عنوان یکی از مولفه‌های اساسی در برنامه‌های عملیاتی کارگروه اشتغال و سرمایه‌گزاری بررسی شد.

معاون امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: طبق گزارش پایش کسب و کار از ابتدای سال تا کنون، رتبه مناسبی در این استان کسب نشده است.

وی افزود: برای ارتقای رتبه کسب و کار در چهارمحال و بختیاری، ۴۲ مولفه از آسیب‌ها از دیدگاه ارباب‌ رجوع در اتاق بازرگانی بررسی شد.

منزوی اضافه کرد: شواری تامین مالی بانک‌ها در بخش صنعت، برداشت سلیقه‌ای و عدم تعهد به قوانین در ۲ بخش خصوصی و دولتی از جمله موارد عدم بهبود محیط کسب کار است.

پایان پیام/۶۸۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول