اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

افتتاح ۱۱۵پروژه دولتی و طرح اشتغالزایی بنیاد برکت همزمان با دهه فجر در سرولایت

بخشدار سرولایت گفت: ۱۵طرح و پروژه عمرانی، کشاورزی، خدماتی با اعتباری بالغ بر۲۹۰ میلیارد ریال و۱۰۰ طرح اشتغالزایی بنیاد برکت در طول دهه فجر در بخش سرولایت، افتتاح شده و به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح ۱۱۵پروژه دولتی و طرح اشتغالزایی بنیاد برکت همزمان با دهه فجر در سرولایت

باقر صدیقی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور اظهار کرد: یکصد پروژه اشتغال‌زایی بخش خصوصی از ابتدای سال جاری با حمایت و پرداخت تسهیلات بنیاد برکت در روستاهای سرولایت در قالب ایجاد کارگاه‌های تولیدی و خانگی انجام شده و در مجموع به ۱۰۰ نفر با میزان رقم بیش از ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

بخشدار سرولایت ادامه داد: بهره‌برداری از فاز نخست بهسازی و آسفالت راه روستایی خایسک، احداث خانه عالم، یک واحد مسکونی روستایی مددجوی کمیته امداد در عبدالله‌گیو، بهره‌برداری ایستگاه پمپاژ و شبکه برق فشار متوسط واجرای خط انتقال آبرسانی روستای بشکن_آق‌قایه به طول ۱۳۰۰متر از برنامه‌های ایام دهه‌فجر امسال است.

وی بیان کرد:  تجهیز و راه‌اندازی هنرستان شهید شوشتری، تبدیل و تقویت شبکه برق فشار ضعیف روستاهای ساقی‌بیگ، آق‌قایه، کوه سخت و برزنون، جدول‌گذاری، سنگ فرش و آسفالت معابر برزنون، توسعه فضای آموزشی کلیدر و توسعه فضای اداری پلیس راه از برنامه‌هایی است که به مناسبت دهه‌فجر افتتاح می‌شود.

صدیقی اضافه کرد: پروژه‌های بخش کشاورزی شامل بهره برداری از طرح آبیاری قطره‌ای و کم‌فشار اراضی سد روستای ینگجه با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌ها و طرح‌ها است.

بخشدار سرولایت با ذکر اینکه بیش از ۱۵ برنامه فرهنگی در این ایام برگزار خواهد شد تصریح کرد: جشن انقلاب و مبعث نبی مکرم اسلام در روستاهای بخش سرولایت برپا می‌شود، همچنین اجرای برنامه‌های ویژه همزمان با ۱۲ بهمن و لحظه تاریخی ورود حضرت امام(ره) به میهن اسلامی را در روستای طالبی خواهیم داشت.

وی ابراز کرد: عطرافشانی گلزارشهیدان و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران، برگزاری محفل انس با قرآن در زادگاه شهید شوشتری، برگزاری گفتمان دینی و نشست بصیرتی ، مسابقات ورزشی بومی و محلی، بخشی از برنامه‌های فرهنگی در ایام پیروزی انقلاب است.

صدیقی عنوان کرد: در جشن دهه‌فجر امسال نگاه ویژه‌ای به نوجوانان و بانوان شده است از این رو نمایشگاه هنرهای دستی دانش‌آموزان و نمایشگاه دستاوردهای بانوان روستایی در بخش سرولایت برپا خواهد شدو راهپیمایی مردم سرولایت در روز ۲۲ بهمن در سطح بخش پایان مراسم دهه‌فجر است.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول