اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مواظب باشیم بر طبل دشمن نکوبیم

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: راهکار تقویت همبستگی مجموعه‌های اداری توجیه، تشویق و گاهی هم تبنیه هست.

مواظب باشیم بر طبل دشمن نکوبیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه حجت‌الاسلام‌والمسلمین حبیب‌الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه شامگاه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه با حضور در شورای اداری استان کرمانشاه، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و تقدیر از همه خادمان مردم، اظهار کرد: گزارش‌های امیدوارکننده‌ای از عملکرد ادارات استان ارائه شد که قابل‌تحسین و تقدیر است و همین تلاش‌های مجاهدانه است که جامعه ما را به‌رغم مشکلات، سر پا نگه‌داشته است.

وی افزود: ۴۵ سال تاریخ‌ساز را باعزت و سربلندی سپری کردیم و در این راه، صدها هزار شهید تقدیم کردیم.

* آمریکا در دنیا منفورترین دولت عالم است

 نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه کرمانشاه تصریح کرد: در دنیایی که مستکبران شرق و غرب فاتحه دین را خوانده بودند، خداوند متعال تازیانه عذابش را با دعای ملتی مظلوم، الهی، ولایی، امام‌حسینی(ع) و امام زمانی (عج‌)، در همین روزهای بهمن‌ماه بر گُرده دولت ستم‌شاهی و اربابان حامی‌اش نواخت و آن‌ها را نابود کرد.

وی با مروری بر سیر سقط آمریکا ادامه داد: آمریکا پس از پیروزی انقلاب اسلامی مسیر سراشیبی سقوط را در پیش‌گرفته و امروز در دنیا منفور‌ترین دولت عالم است. به فضل خدا به‌زودی نابودی ابرقدرت مستکبر غرب را شاهد خواهیم بود.

غفوری با اشاره به اینکه همه ما باید پاسخگوی خون شهدا باشیم، عنوان کرد: در این 45 سال به ازای هر صندلی مدیریتی 73 شهید تقدیم شده است، بنابراین باید بدانیم مدیون شهدا هستیم.

*مدیران نباید باعث ایجاد یأس و نا اُمیدی در مردم شوند

وی رویکرد مردم‌محوری در همه برنامه‌ها را مانند روح در کالبد جسم دانست و خاطرنشان کرد: گاهی خبرهای ناخوشایندی از دلسرد کردن مکرر مردم توسط عده‌ای که متأسفانه در مواردی از بدنه کارمندی ادارات هستند، به گوش می‌رسد که حتی از رسانه‌های بیگانه هم پیشی گرفته‌اند و این در شأن مجموعه‌های مدیریتی ما نیست.

وی با ذکر این نکته حفظ و تقویت همبستگی و در مجموعه‌های اداری بسیار مهم است، بیان کرد: کارمندان مانند خانواده مدیر مجموعه هستند و انسان باید هم خودش را از آتش جهنم نجات دهد و هم‌خانواده‌اش را، بنابراین برای حفظ مجموعه به توجیه، تشویق و گاهی تنبیه نیاز است.

پایان پیام/ 3851

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول