اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر اصفهان

مدیرکل انتقال خون استان اصفهان گفت: برای پیشبرد اهداف سازمان انتقال خون تفاهم‌نامه‌ای با جمعیت هلال احمر این استان منعقد شد.

انعقاد تفاهم‌نامه بین اداره کل انتقال خون و جمعیت هلال احمر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی اداره کل انتقال خون اصفهان، کیان دهراب پور، مدیرکل انتقال خون استان اصفهان اظهار کرد: برای پیشبرد اهداف سازمان انتقال خون تفاهم‌نامه‌ای با جمعیت هلال احمر این استان منعقد شد.

وی گفت: از مفاد اصلی این تفاهم‌نامه، آموزش تعدادی از داوطلبان پزشک و پیراپزشک هلال احمر استان توسط این اداره کل برای استفاده در زمان بحران و نیاز است.

دهراب پور ضمن تشکر ویژه از جمعیت هلال احمر استان در راستای همکاری خوبی که در سال اخیر در زمان‌های کاهش ذخیره خونی داشته‌اند خواهان افزایش کمی و کیفی این همکاری‌ها شد تا دغدغه‌ای برای تامین فرآورده‌های خونی مورد نیاز ۶۲ مرکز درمانی در استان وجود نداشته باشد.

مدیرکل انتقال خون اصفهان عنوان کرد: روزانه حداقل ۸۰۰ واحد فرآورده خونی در اختیار مراکز درمانی استان قرار می‌گیرد که در سال اخیر با همکاری خوب اهداکنندگان خون مشکلی از لحاظ تامین نیاز بیماران به فرآورده‌های خونی در استان ایجاد نشده است.

کریمی جانشین مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان با تشکر از خدمات اداره کل انتقال خون اصفهان و استقبال از مفاد تعهدنامه بیان کرد: این جمعیت با ۳۰ هزار داوطلب تحت پوشش، آمادگی کامل برای هرگونه همکاری با اداره کل انتقال خون اصفهان را مثل گذشته دارد تا در تامین خون سالم و کافی برای نیازمندان اختلالی ایجاد نشود.

پایان پیام/۶۳۱۰۱/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول