اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزاری رژه موتوری و خودرویی در اهواز

همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن اسلامی، رژه موتوری و خودرویی در اهواز برگزار شد.

برگزاری رژه موتوری و خودرویی در اهواز

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، همزمان با فرا رسیدن دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن‌ماه سال 1357 برنامه‌های گوناگونی در استان خوزستان با حضور قشرهای محتلف مردم به اجرا درآمد.

در همین راستا در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود تاریخی و قدرتمندانه حضرت امام خمینی(ره) به خاک ایران در دوازدهم بهمن‌ماه سال 1357 برنامه‌های مختلفی در اهواز و سایر نقاط خوزستان از سوی شورای تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

به مناسبت فرا رسیدن دوازدهم بهمن‌ماه سالروز حضرت امام خمینی(ره) به خاک ایران رژه موتوری و خودرویی نهادهای مختلف از جمله ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، بسیج و تاکسیرانی در اهواز برگزار شد.

این رژه موتوری از فرودگاه بین المللی سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اهواز آغاز شد و تا گلزار شهدای این کلانشهر ادامه داشت.

حاضران در این رژه موتوری پس از پایان رژه بر تربت پاک شهدای گلگون کفن اهواز حاضر شدند و به این سرافرازان ملت ایران ادای احترام کردند.

حضور بر تربت پاک و مطهر سردار سرلشکر شهید علی هاشمی فرمانده قرارگاه سری نصرت و سپاه ششم امام صادق(ع) و همرزمانش از دیگر برنامه‌های اجرا شده در نخستین روز از ایام الله دهه فجر در اهواز بود.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول