اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

توانا  /  سیاسی

ابوشریف: ایجاد جبهه مقاومت یکی از تجلیات انقلاب اسلامی است

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت:پروژه انقلاب اسلامی اگر پیروز شود پیروزی تمام مسلمانان است بویژه برای فلسطینی ها این پیروزی بسیار اهمیت دارد.

ابوشریف: ایجاد جبهه مقاومت یکی از تجلیات انقلاب اسلامی  است

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبری توانا، دومین کنگره ملی جمعیت یاران انقلاب امروز (۱۲بهمن) در مسجد امام صادق(ع) برگزار شد، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت : تاکید می‌کنیم بر آن چیزی که مقام معظم رهبری فرمودند و کلمات نورانی ایشان باید همیشه محفوظ بماند . ما در یک مرحله تاریخی هستیم که بیانگر آغاز مرحله نوینی از امت اسلامی و پروژه اسلامی ما است.

وی گفت: در واقع نکته این است پروژه غربی در حال نابودی است و ما به عنوان صاحبان پروژه اسلامی، به عنوان یک امت اسلامی باید جایگاه خود را بشناسیم و ما بهترین امت هستیم .

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران عنوان کرد: ما معتقد هستیم حضرت مهدی(عجل) خواهد آمد و جهان را پر از عدل و داد خواهد کرد و این محقق نخواهد شد مگر با یک پروژه عدالت مدارانه که عدالت در راس آن است .

ابوشریف در ادامه بیان داشت : موفقیت انقلاب اسلامی بسیار مهم است و این موفقیت به شما بستگی دارد، چرا که در حال حاضر ایران اسلامی چتر و ستون فقرات امت اسلامی است . پیروزی این پروژه در سوریه ، عراق و یمن و … برای ما مهم است .

وی تصریح کرد: پروژه انقلاب اسلامی ایران در ۴۴ سال گذشته بسیار موفق عمل کرده است و این به دلیل تلاش های زیاد و خون های ریخته شده است و مهم ترین پروژه ایران ، پروژه نفوذ بود البته به مفهوم اسلامی آن.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: ایجاد جبهه مقاومت یکی از تجلیات پروژه انقلاب اسلامی بود . در گذشته قبل از پروژه انقلاب اسلامی امت واقعا مرعوب بود و می ترسید اما الان آمریکا و اسرائیل می ترسند و این بسیار مهم است و ما باید این مسیر را ادامه دهیم .

ابوشریف اظهار کرد : یکی از پیروزی های ما همین طوفان الاقصی بود این عملیات بسیار بزرگ بود در گذشته کسی نمی‌توانست خدشه ای به رژیم صهیونیستی وارد کند اما مقاومت فلسطین توانست این کار را انجام دهد. باید از فلسطین حمایت کنیم، نیرو های مقاومت ، غربی ها را به چالش کشیده اند ، این یک دستاورد بزرگ است و باید از آن حمایت کنیم .

وی ضمن بیان اهمیت حمایت از فلسطین افزود: چهار ماه است نوار غزه در حال مقاومت است آن هم در مقابل اسرائیل که تجهیزات زیادی دارد اما غزه در فلسطین و حزب‌الله در لبنان و انصارالله در یمن نیز در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده اند . با یاری خداوند وبا کمک فرماندهان بزرگی مانند شهید حاج قاسم سلیمانی مقاومت تا امروز بر پایان مانده است.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در پایان اظهار داشت : پروژه انقلاب اسلامی اگر پیروز شود، پیروزی تمام مسلمانان است بویژه برای فلسطینی ها این پیروزی بسیار اهمیت دارد، باید از پروژه انقلاب اسلامی حمایت کنیم .

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول