اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

آغاز عملیات برفروبی و یخ‌زدایی معابر منطقه یک شهر همدان

مدیر منطقه یک شهرداری همدان از آغاز عملیات برفروبی و یخ‌زدایی معابر منطقه یک شهر خبر داد.

آغاز عملیات برفروبی و یخ‌زدایی معابر منطقه یک شهر همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از روابط عمومی منطقه یک همدان، مرتضی حضرت‌زاده اظهار کرد: با شروع بارش برف از عصر روز پنجشنبه دوازدهم بهمن ماه عملیات برفروبی و یخ‌زدایی معابر و خیابان‌های منطقه یک با استفاده از تمام تجهیزات و امکانات آغاز شده است.

وی عنوان کرد: تمام پرسنل و اکیپ‌های برفروبی از روزهای گذشته در آماده‌باش کامل بودند و با آغاز بارش برف ۲۳۵ نفر نیروی انسانی، پنج دستگاه گریدر، سه دستگاه نمک‌پاش مکانیزه برفروبی، هفت دستگاه تیغه برفروبی، ۱۰ دستگاه بابکت و ۲۳ دستگاه کمپرسی، خاور و نیسان عملیات برفروبی را آغاز کردند که با ادامه بارش برف این عملیات ادامه خواهد داشت.

مدیر منطقه یک شهرداری همدان با بیان اینکه فعالیت شبانه‌روزی پرسنل و ماشین‌آلات برفروبی شهرداری منطقه طی ساعات آینده نیز ادامه خواهد داشت افزود: در ابتدا تمام معابر اصلی در ساعات اولیه بارش نمک‌پاشی و پاکسازی شدند و هم اکنون نیز عملیات در محلات و معابر فرعی ادامه خواهد یافت تا شهروندان رفت و آمد امن و بدون دغدغه را داشته باشند.

وی از شهروندان خواست تا با کاهش رفت و آمدهای غیر ضروری، عدم پارک خودروها در معابر و همکاری با عوامل خدمات شهری باعث شوند سرعت عمل عملیات برفروبی افزایش یابد.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول