اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

برگزیدگان جشنواره سرزمین نور خوزستان معرفی شدند

از سوی هیأت داوران جشنواره سرزمین نور استان خوزستان، نفرات برتر این جشنواره معرفی شدند.

برگزیدگان جشنواره سرزمین نور خوزستان معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، هیأت داوران جشنواره سرزمین نور استان خوزستان نفرات برتر جشنواره در رشته‌های مختلف را معرفی کرد.

این جشنواره در 16 رشته برگزار شد که بیش از دو هزار اثر به دبیرخانه ارسال شد که در 12 رشته هیأت داوران نفرات برتر جشنواره سرزمین نور استان خوزستان معرفی کردند و در چهار بخش برگزیده‌ای معرفی نشد.

در بخش حرفه‌ای در رشته نقاشی خانم موالی‌زاده، در رشته پوستر امین فلاحیان، در رشته کتاب مهرزاد قوی‌فکر، در رشته داستان کوتاه عبدالصاحب رومزی‌پور و در رشته شعر محدثه الماسی به عنوان نفرات برتر جشنواره سرزمین نور استان خوزستان معرفی شدند.

همچنین در رشته نماهنگ علی اکبر فلاحی، در رشته موشن، شیخ میلاد امینی موحد و در عکس امیرحسین بیگ محمد از سوی هیأت داوران نفرات برتر جشنواره سرزمین نور استان خوزستان معرفی شدند.

همچنین هیأت داوران نفرات برتر جشنواره سرزمین نور استان خوزستان در رشته سرود سید ایمان موسوی و در رشته گزارش خبری مهران نیک اندیش را به عنوان افراد برتر معرفی کرد.

در رشته فیلم کوتاه و گزارش خبری مکتوب گزارش هیأت داوران نفرات برتر جشنواره سرزمین نور استان خوزستان برگزیده‌ای را معرفی نکرد.

در بخش مردمی نیز در عکس موبایل برگزیده‌ای معرفی نشد و در رشته خاطره مهرداد برون به عنوان نفر دوم و در رشته دلنوشته الهام ملارضایی به عنوان نفرات برتر معرفی شدند.

اختتامیه جشنواره استانی سرزمین نور به پیشواز کنگره ملی شهدای استان خوزستان در 12 اسفند امسال برگزار خواهد شد و از نفرات برتر تقدیر به عمل خواهد آمد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول