اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

بهره‌برداری از 51 واحد مسکن مددجویی در کردستان

مدیرکل بهزیستی کردستان گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر ۵۱ واحد مسکونی به خانوارهای دارای دو معلول و دو معلول به بالا در استان اهدا می‌شود.

بهره‌برداری از 51 واحد مسکن مددجویی در کردستان

حسین رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بیش از ۲۰ برنامه مشترک در بهزیستی استان و واحدهای تابعه همزمان در 10 شهرستان به مناسبت گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با محوریت برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، خدماتی، برپایی نمایشگاه‌های دستاوردهای جامعه هدف و نشست‌های تبیین و روشنگری و همچنین افتتاح پروژه‌های مسکن و واحدهای کسب و کار و مراکز غیردولتی اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: برای افتتاح مسکن و واحدهای کسب و کار و مراکز غیردولتی مجموعاً ۷۵۸ هزار و ۷۲۰ میلیون ریال توسط بخش غیردولتی،کمک‌های سازمان بهزیستی و تسهیلات بانکی هزینه شده است.

رسولی افزود: همزمان با دهه مبارک فجر ۵۱ واحد مسکن مددجویی به خانوارهای دارای دو معلول و دو معلول به بالا و بانوان سرپرست خانوار به ارزش 425هزار و۸۵۰ میلیون ریال با مشارکت خانوارهای زیر پوشش و کمک‌های بلاعوض بهزیستی واگذار می‌شود.

به گفته وی، در حوزه اشتغال نیز ۸۸ پروژه با ظرفیت ایجاد اشتغال برای ۹۲ نفر در زمینه مشاغل خانگی، کسب و کار و کارفرمایی و خویش‌فرمایی افتتاح می‌شود.

مدیرکل بهزیستی کردستان خاطرنشان کرد: این پروژه‌های اشتغالزایی با سرمایه‌گذاری بیش از 157 هزار و 700 میلیون ریال آورده متقاضیان و مبلغ ۹۰۰/۱۲۸ میلیون ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت اجرا شده است.

انتهای پیام/2330/71

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول