اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

انسداد دهانه رودخانه «لیره‌سر» تنکابن بر اثر رانش

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه غرب با اشاره به اینکه رانش موجب از انسداد دهانه رودخانه شد، افزود: موضوع نگران‌کننده جمع شدن حجم وسیعی آب بود که بلافاصله بحث بازدید از منطقه را در دستور کار قرار دادیم.

انسداد دهانه رودخانه «لیره‌سر» تنکابن بر اثر رانش

مهدی خزایی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران منطقه غرب در باره رانش در منطقه جنگلی تنکابن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در مازندران، اظهار کرد: حدود ۴۰ هکتار از عرصه جنگلی شهرستان تنکابن دچار رانش شد‌.

وی با اشاره به اینکه رانش موجب از انسداد دهانه رودخانه شد، افزود: موضوع نگران‌کننده جمع شدن حجم وسیعی آب بود که بلافاصله بحث بازدید از منطقه را در دستور کار قرار دادیم.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه غرب بیان کرد: بعد از حضور در منطقه و بررسی‌های لازم باید منتظر تثبیت باشیم.

خزایی با تاکید بر اینکه هیچ عاملی در بحت رانش در منطقه جنگلی تنکابن دخالت نداشت، خاطرنشان کرد: به همکاران هم ماموریت دادین هر روز بحث پایش از منطقه را در دستور کار داشته و آخرین گزارش را ارسال کنند.

*رانش ۴۰هکتاری در منطقه جنگلی تنکابن و انسداد دهانه رودخانه ولم رود

وی با اشاره به اینکه رانش در ضلع شرقی روستای لیره سر تنکابن رخ داد، افزود: همچنین بحث جمع‌آوری درختان را هم در دستور کار خواهیم داشت.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران- منطقه غرب یاداور شد: البته پهنه از قبل سابقه رانش داشت به همین دلیل بررسی‌های لازم در دستور کار قرار دارد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول