اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت در شیراز

فرمانده انتظامی شیراز از انهدام اعضای باند سارقان با اعتراف به 70 فقره سرقت موتورسیکلت در شیراز خبر داد.

دستگیری اعضای باند سارقان موتورسیکلت  در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سرهنگ فرج شجاعی در خصوص این خبر بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموران کلانتری "31 جنت" قرار گرفت.

وی گفت: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی موفق به شناسایی اعضای یک باند 4 نفره (2 سارق و 2 مالخر) شدند و با هماهنگی مرجع قضایی هر 4 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه سارقان در تحقیقات تکمیلی به 70 فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از انبار مالخران، 12 دستگاه موتورسیکلت مسروقه کشف شد.

سرهنگ شجاعی با بیان اینکه متهمان برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند، از شهروندان خواست کنترل ورود و خروج در مجتمع های مسکونی و آپارتمان‌ها را به نگهبان بسپارند و حتما نسبت به نصب آیفون‌های تصویری و دوربین‌های مداربسته مجهز اقدام و هرگونه موارد مشکوک را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول