اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

شور انتخابات گیلان با ۲۴ هزار رأی اولی

مدیرکل آموزش و پرورش گیلان از برگزاری ویژه برنامه‌ها ویژه انتخابات خبر داد و گفت: ۲۴ هزار دانش آموز گیلانی در انتخابات پیش‌رو رأی اولی هستند.

شور انتخابات گیلان با ۲۴ هزار رأی اولی

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدحسین رمضانی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به شناسایی ۱۱ ملک مازاد در راستای مولدسازی املاک اظهار کرد: این املاک حدودا ۱۵۷ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان ارزش‌گذاری اولیه شده است. 

وی از برگزاری امتحانات نهایی دهم، یازدهم و دوازدهم در خرداد ماه سال آینده خبر داد و گفت: در این آزمون ۶۳ هزار دانش آموز در آزمون شرکت می‌کنند که تصحیح اوراق کاملاً الکترونیکی خواهد بود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به گستردگی شبکه آموزش و پرورش افزود: نظام آموزش و پرورش استان گیلان اعم از کادر آموزشی و دانش آموزان قشر عظیمی از هموطنان‌مان را شامل می‌شوند و در همه عرصه‌ها نقش آفرین هستند. 

وی با اشاره به شمار رأی اولی‌ها در استان گیلان بیان کرد: ۲۴ هزار دانش آموز گیلانی در انتخابات پیش‌رو رأی اولی هستند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان از برگزاری همایش‌های بصیرتی و سیاسی، پویش‌های دانش‌آموزی، برگزاری میزهای گفت‌وگوی چهره‌به‌چهره و دیگر برنامه‌ها جهت افزایش مشارکت دانش‌آموزان در انتخابات پیش‌رو خبر داد. 

رمضانی با اشاره به بخشی از دستاوردهای نظام آموزشی در گیلان گفت: سند تحول بنیادین، عدالت آموزشی، تبدیل شدن فضاهای آموزشی به کارگاه‌های بهسازی و نوسازی تنها بخشی از دستاوردهای نظام در حوزه آموزش و پرورش است. 

وی با اشاره به اقدامات دولت کار و کرامت در حوزه احداث کلاس درس و فضای آموزشی بیان کرد: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون ۶ هزار و ۷۵۶ فضای آموزشی با ۴۱ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان با بیان اینکه پیش از انقلاب ۶۰ درصد دانش آموزان پس از اتمام مقطع ابتدایی، بلاتکلیف بودند، افزود: در حال حاضر ۹۲ درصد دانش آموزان پس از مقطع ابتدایی وارد مقطع تحصیلی بالاتر می‌شوند. 

رمضانی از راه‌اندازی مدارس محله محور در استان خبر داد و گفت: در رشت دو مدرسه محله محور در دست احداث هست که علاوه بر تحصیل، امکانات و فضاهای آموزشی آن مورد استفاده افراد محله نیز قرار می‌گیرد. 

وی یکی دیگر از افتخارات نظام آموزش و پرورش را راه‌اندازی رشته‌های مهارتی دانست و بیان کرد: دانش‌آموزان با فراگیری علوم و فنون مرتبط با این رشته‌ها مستقیما وارد چرخه کار می‌شوند. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول