اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان شمالی

طرح هادی ۳ روستا گرمه نیازمند بازنگری است

فرماندار گرمه از تصویب طرح هادی ۷ روستا این شهرستان و بازنگری طرح هادی ۳ روستا خبر داد.

طرح هادی ۳ روستا گرمه نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمه، عبدالحسین قاضوی فرماندار گرمه در دهگردشی به دهستان بالادشت در این شهرستان با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اظهار کرد: بازنگری طرح هادی در ۴ روستای شهرستان رباط قره‌بیل، دشت،چشمه خان و آرمادلو انجام شده و تعداد۳ روستای چهارچوبه ،برزنه و قزلحصار مطالعه و بازنگری آن در دست اقدام است.

وی توسعه و عمران روستایی را مهم‌ترین اقدام در اجرای طرح هادی دانست وگفت: در حوزه عمران روستایی و اجرای طرح‌های توسعه‌ای در راستای توانمندسازی روستاییان و تقویت زیرساخت‌ها در روستاها اهمیت ویژه‌ای دارد و باید توجه بیشتری شود.

فرماندار گرمه افزود: دو مسجد در دهستان بالادشت در زلزله ۲ سال گذشته تخریب شده بود که ضروریست بازسازی این دو مسجد انجام شود.

وی تصریح کرد: مشکل خطوط انتقال آب دهستان بالادشت رفع شده و اهالی این روستاها از آب آشامیدنی پایدار و سالم بهره مند شدند.

فرماندار گرمه در جمع دهیاران روستاهای این شهرستان بیان کرد: شرکت در انتخابات پیش رو و دعوت مردم به مشارکت وظیفه دینی و انقلابی است و همه ما وظیفه  داریم که در انتخابات شرکت و دیگران را به شرکت در انتخابات دعوت کنیم.

پایان پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول