اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

اسناد رسمی برای املاک قولنامه ای خط چهار حصار صادر می‌شود

سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز در خصوص رفع مسائل و مشکلات مرتبط با صدور اسناد مالکیت خط چهار حصار، گفت: در راستای تثبیت اراضی متصرفین واقع در خط چهار حصار و همچنین با توجه به پیش بینی فرآیند قانونی اقدامات لازم در دستورکار قرار گرفت.

اسناد رسمی برای املاک قولنامه ای خط چهار حصار صادر می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید امیر فتاحیان، سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز، در جلسه ای که منظور بررسی معضلات با تاکید بر اینکه شهرداری کرج نیز ملزم به همکاری و مساعدت لازم در شناسایی متصرفین اراضی قبل از سال ۱۳۹۴ شده است، اظهار کرد: در حال حاضر اداره کل راه و شهرسازی استان در جهت اجرایی شدن این امر نسبت به برنامه ریزی به منظور اجرایی کردن بند م تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و به‌منظور صدور سند مالکیت به املاک قولنامه‌ای اقدام کرده است.

وی خطاب به اهالی خط چهار حصار تصریح کرد: صدور اسناد رسمی به املاک قولنامه‌ای یکی از اقدامات مؤثر و ماندگار دولت مردمی در راستای محرومیت‌زدایی به‌ویژه در مناطق کم‌برخوردار است که در این راستا وظیفه نهادهای ذیربط آگاه‌سازی مردم از این طرح و همچنین تسهیل مقدمات امور است.

سرپرست دفتر فنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری البرز با اشاره به برگزاری نشست مشترک اداره کل راه و شهرسازی استان با همکاری مدیران محلات و گروه‌های جهادی، افزود: اداره کل راه و شهرسازی با استقرار میز خدمت در محله خط چهار حصار نسبت به اطلاع‌رسانی به مردم، تشکیل پرونده و ارسال مدارک در اسرع وقت اقدام می‌کند.

گفتنی است منطقه چهار حصار برای بهره‌مندی از این طرح فقط تا پایان سال ۱۴۰۲ فرصت دارند نسبت به ارسال مدارک خود اقدام‌ کنند.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول