اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

نیکی هیلی در انتخابات نوادا از گزینه «هیچکدام از نامزدها» شکست خورد

نیکی هیلی رقیب دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان، در انتخابات مقدماتی ایالت نوادا بعد از گزینه هیچکدام از نامزدها در جایگاه دوم قرار گرفت.

نیکی هیلی در انتخابات نوادا از گزینه «هیچکدام از نامزدها» شکست خورد

گروه بین الملل خبرگزاری فارس؛ نیکی هیلی نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل و رقیب دونالد ترامپ در انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری، در انتخابات مقدماتی نوادا بعد از گزینه «هیچیک از نامزدها» در جایگاه دوم قرار گرفت.

براساس گزارش آکسیوس، در جریان انتخابات مقدماتی درون حزبی ایالت نوادا و درحالیکه نام دونالد ترامپ در میان نامزدها نبود، گزینه «هیچکدام از نامزدها» اکثریت آراء را به خود اختصاص داد. 

انتخابات اصلی درون حزبی جمهوریخواهان برای تعیین نامزد ایالت نوادا روز پنج شنبه برگزار خواهد شد. 

طبق قوانین ایالتی در نوادا، نامزدهای انتخابات تنها در یک انتخابات می‌توانند شرکت کنند اما رای دهندگان می‌توانند در هر دو انتخابات مقدماتی و اصلی رای بدهند. نیکی هیلی در انتخابات روز پنج شنبه نامزد نخواهد شد. 

نیکی هیلی پیش از این، انتخابات نوادا را «تقلب شده» برای ترامپ خوانده و گفته که کمپین او حتی یک سنت هم برای پیروزی در ایالت نوادا هزینه نکرده است. 

 

آکسیوس افزود: نیکی هیلی بیشتر بر ایالت کالیفرنیای جنوبی که خانه او محسوب می‌شود تمرکز کرده است. انتخابات درون حزبی در کارولینای جنوبی قرار است روز 24 فوریه(5 اسفند) برگزار شود.

انتخابات درون حزبی جمهوریخواهان تا کنون در دو ایالت آیوا و نیوهمپشایر برگزار شده که دونالد ترامپ در هر دو انتخابات با قاطعیت پیروز شده است. 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول