اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

3 پروژه شهری در ساوه کلنگ‌زنی و افتتاح شد

در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی 3 پروژه خدماتی، عمرانی و اقتصادی شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران شهری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

3 پروژه شهری در ساوه کلنگ‌زنی و افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوه، ظهر امروز به مناسبت دهه فجر  3 پروژه خدماتی، عمرانی و اقتصادی شهری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران شهری افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

این پروژه‌ها شامل بهره برداری از  پارک خطی نارگل به مساحت 17 هزار و 500 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر 5 میلیارد و 500 میلیون تومان است که در مدت زمان 10 ماه با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت‌های فضای سبز و ایجاد استراحتگاه موقت برای مسافران با تلاش نیروهای شهرداری در ضلع جنوبی میدان خلیج فارس احداث و افتتاح شد.

همچنین پروژه بازسازی کارخانه آسفالت 120 تنی ساوه با صرف 2 میلیارد تومان اعتبار در مدت زمان دو ماه توسط نیروهای شهرداری انجام و به مناسبت دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است که با بهره برداری از این کارخانه  960 تن آسفالت در یک شیفت کاری 8 ساعته به تولید فعلی آسفالت اضافه خواهد شد.

هدف از اجرای این پروژه ایجاد درآمدهای پایدار برای پروژه‌های شهرداری از پخت و فروش آسفالت و تامین آسفالت مورد نیاز جهت پروژه‌های آسفالت معابر سطح شهر ساوه است.

همچنین امروز عملیات اجرایی احداث بوستان انار در زمینی به مساحت 8 هزار و 800 مترمربع با هدف زیباسازی فضای شهری، افزایش سرانه فضاهای سبز شهری، ایجاد و توسعه زیرساخت‌های رفاهی شهروندان با برآورد هزینه 3 میلیارد تومان در محل ضلع شرقی بلوار امامزاده سید اسحاق (ع) آغاز  شد.

پایان پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول