اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

افتتاح ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان

با حضور سید محمد تقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات وزارت کشور و مسؤولین استانی، ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

افتتاح ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، با حضور سید محمد تقی شاهچراغی رییس ستاد انتخابات وزارت کشور و مسؤولین استانی، ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجوی مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رییس ستاد انتخابات وزارت کشور، بسیج دانشجویی را نهادی پیشرو در ارتباط با مردم دانست و تاکید کرد: این نهاد به دلیل حضور متناوب و برنامه ریزی شده در بین مردم می تواند نقشی پررنگ برای جذب حداکثری اقشار مختلف در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرنگان رهبری ایفا نماید.

رییس ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: ایجاد اینگونه ستادهای مردمی در کنار ‌اقدامات تبیینی می تواند در برگزاری باشکوه انتخابات  ۱۱ اسفند، اثر گذار باشد.

نظری مسؤول سیاسی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در این آیین رونمایی گفت: ستاد مردمی مشارکت حداکثری بسیج دانشجویی استان در نظر دارد، بسترهای رایگان در دانشگاه های مختلف برای حضور کاندیدای محترم فراهم آورد تا این افراد برنامه های خود برای توسعه استان را با مردم در میان گذشته و بتوانند با طرح ریزی برنامه های عملیاتی پا به خانه ملت بگذارند.

وی افزود: برگزاری پیاده راه انتخابات، راه اندازی اتوبوس انتخابات و طراحی میدان انتخابات از دیگر برنامه‌های بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان برای پررنگ کردن زمینه مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح است که در روزهای آینده آیین بهره برداری از این برنامه‌ها نیز برگزار می شود.

پایان پیام/3139

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول