اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

طوفان الاقصی یادآور عملیات والفجر 8 است

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان گفت: عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت یادآور عملیات والفجر ۸ دفاع مقدس است، عملیاتی با نماد حفاظت اطلاعات و رعایت اصل غافلگیری که دشمن را زمین گیر کرد.

طوفان الاقصی یادآور عملیات والفجر 8 است

به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، حجت الاسلام والمسلمین دهقانی در مراسم بزرگداشت یادواره شهدای گمنام بخش صحرای باغ لارستان اظهار داشت: صحنه نبرد میان حق و باطل همیشه در تاریخ وجود دارد امروز هم جهان عرصه نبرد حق و باطل است باید بنگریم که در کدام سمت تاریخ ایستاده ایم؟!

نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه لارستان با محکوم کردن جنایت رژیم صهیونیستی گفت: امروز در جهان به وضوح میتوان جبهه حق و باطل را دید، کودک کشی هایی که در غزه اتفاق می افتد جنایت های بشری که در حال اتفاق افتادن است از خوی انسانی نیز به دور است.

وی افزود: نباید بیخیال و سست باشیم وظیفه ما این است که در مسیر حق باشیم حداقل ترین کارِ امروزِ ما انزجار از رژیم کودک کش و دعا برای نصرت جبهه حق و مقاومت است، موظفیم که با هر امکانی که داریم از جبهه حق و مظلومیت فلسطین دفاع کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین دهقانی با اشاره به سخن رهبر انقلاب درخصوص نزدیک شدن به قله ها عنوان داشت: انقلاب اسلامی ما از زمان پیروزی تا کنون آماج حمله و توطئه های بسیار است، رهبر انقلاب با توصیف این شرایط فرمودند که ما به سمت قله ها در حرکتیم و به قله نزدیک شده ایم. این سخن سبب قوت قلبهاست، کفر نابود خواهد شد و تمدن نوین جهانی رقم خواهد خورد.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی در فلسطین گفت: طوفان الاقصی جبهه مقاومت یادآور عملیات والفجر هشت دفاع مقدس است، کار عملیاتی که دشمن را زمین گیر کرد، دست یاری خدا با کسانی است که به سمت یاری کردن خدا حرکت می کنند.

پایان پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول