اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

کشف محموله میلیاردی اسانس‌‌های قاچاق در شاهرود

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان شاهرود، خودروی حامل ۳۰ میلیارد ریال اسانس قاچاق در این شهرستان توقیف شد.

کشف محموله میلیاردی اسانس‌‌های قاچاق در شاهرود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان اظهار کرد: مأموران انتظامی یکی از پاسگاه‌های ایست و کنترل پلیس شهرستان شاهرود در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق به یک کامیونت که از محور مشهد عازم پایتخت بود، مشکوک شدند و با رعایت موازین شرعی و قانونی خودروی موردنظر را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از این خودرو، موفق به کشف مقادیر زیادی اسانس قاچاق که در صنایع عطر و ادکلن‌سازی استفاده می‌شود، شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالاهای کشف‌شده را ۳۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند، عنوان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

موقوفه‌ای ضمن تأکید بر اینکه قاچاقچیان و تروریست‌های اقتصادی بدانند استان سمنان هیچ‌گاه گذرگاه امنی برای آنها نخواهد بود، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه کالای قاچاق و احتکار کالا مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و از این طریق یاری‌گر خادمان خود در عرصه مبارزه با قاچاق کالا باشند.

پایان پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول