اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

برنامه‌ریزی شهرداری قم در توسعه بلوار شهید خدا کرم و جاده کوه سفید

مدیر منطقه 3 شهرداری قم بلوار شهید خدا کرم و جاده کوه سفید را از مناطق رو به توسعه شهر قم دانست که قابلیت ساخت‌وساز و توسعه از نظر شهری و صنعتی را دارند.

برنامه‌ریزی شهرداری قم در توسعه بلوار شهید خدا کرم و جاده کوه سفید

مهرداد روحانی وزیری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم بیان کرد: بلوار خدا‌کرم و جاده کوه‌سفید، از بخش‌های رو به توسعه منطقه ۳ هستند که قابلیت ساخت‌وساز و توسعه از نظر شهر و شهرداری را داراست و هر دو بافت صنعتی دارند.

مدیر منطقه ۳ شهرداری قم، به طرح ۱۰۵۰  هکتاری اشاره و گفت: در سال ۱۴۰۲ این طرح ابلاغ شده که بر اساس آن، در بلوار خداکرم، حدفاصل پل دستغیب تا بلوار شهید رجایی به کاربری مسکونی تبدیل شد و به دلیل قیمت پایین زمین، استقبال خوبی از طرف مردم صورت گرفت و درحال حاضر شهرداری منطقه آمادگی صدور پروانه به مالکان این محدوده را دارد و این محدوده با توجه به وجود پروژه ۵۵ متری حریم راه آهن که در ۶ماهه ابتدای سال آینده به بهره برداری می رسد آینده خوبی دارد.

روحانی وزیری تاکید کرد: به دلیل توجه به نکات زیر‌بنایی به آب‌های سطحی توجه خاص شد که در این خصوص ۳۰ منطقه بحرانی موجود بود که در حال حاضر این عدد به ۵ رسیده در حالی‌که در شرایط بحرانی قرار ندارد.

وی به پروژه خیابان بافقی اشاره و تصریح کرد: به طول ۱۱۰۰ متر لوله‌گذاری شده که خانه‌های مردم موازی کمربند امام‌علی و حدفاصل خیابان امام و بلوار بهارستان(انتهای مدرس) را شامل می‌شود و هیچ مشکلی در حال حاضر در زمینه آب‌های سطحی وجود ندارد چنان‌که آب‌گرفتگی هست اما آب‌ماندگی که باعث خسارت و آسیب شود، موجود نیست.

پایان پیام/ ۷۸۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول