اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

واجد شرایط بودن ۱۷۰ هزار رای اولی در خوزستان برای انتخابات امسال

مدیرکل ثبت احوال خوزستان گفت: ۱۷۰ هزار رای اولی در خوزستان واجد شرایط رای دادن در انتخابات اسفند ماه سال جاری هستند.

واجد شرایط بودن ۱۷۰ هزار رای اولی در خوزستان برای انتخابات امسال

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مصطفی امانی پور مدیرکل ثبت احوال خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به واجد شرایط بودن ۱۷۰ هزار رای اولی برای حضور در انتخابات امسال اظهار کرد: واجدین شرایط از یازدهم اسفند ماه ۱۳۸۴ و قبل از آن می‌توانند در انتخابات امسال شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه ثبت احوال به عنوان یکی از مراجع ۴ گانه در تایید صلاحیت افراد نقش دارد افزود: این اداره کل از سوی دیگر با ارائه خدمات شناسنامه‌ای به مردم و احراز هویت آنان در انتخابات نقش تاثیرگذاری دارد.

امانی پور با بیان اینکه جوانان و نوجوانان بویژه رای اولی‌ها موتور محرکه برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی در جامعه هستند گفت: نقش رای اولی‌ها نیز بسیار تعیین کننده است و این گروه برای اولین بار تجربه سیاسی و مشارکت در امری سیاسی را می‌آموزند.

وی گفت: پایگاه فوری صدور شناسنامه در خوزستان نخواهیم داشت ولی در صورتی که افراد قصد حضور در انتخابات را دارند می‌توانند برای صدور شناسنامه به شعب ثبت احوال در سراسر استان مراجعه کنند.

مدیرکل ثبت احوال خوزستان همچنین افزود: اگر به صورت موردی شخصی برای شرکت در انتخابات شناسنامه اش مشکل و نیاز به تعویض داشته باشد، در سراسر استان حتی در روز رای گیری آمادگی برای تعویض شناسنامه وجود دارد.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول