اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

وزارت راه ادعاهای کذب دربارۀ بذرپاش را رد کرد

مرکز اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی به اخبار منتشر شده دربارۀ فعالیت انتخاباتی بذرپاش و ادعای تذکر رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور در این‌باره واکنش نشان داد.

وزارت راه ادعاهای کذب دربارۀ بذرپاش را رد کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد:‌ اخبار‌ رسانه‌های یک جریان خاص درباره فعالیت انتخاباتی مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و ادعای تذکر رهبر انقلاب و رئیس‌جمهور در اینباره تکذیب می‌شود.

در این اطلاعیه مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی وزارت راه و شهرسازی، آمده است: مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی، همه وقت و انرژی خود را به تمشیت امور وزارتخانه اختصاص داده و جلسات مکرر‌، دیدارها‌، سفرها و سرکشی‌های هفتگی استانی و سایر محورهای تلاش در وزارتخانه و سازمان‌های تابعه‌، برای حل مسائل در حوزه مسکن و حمل ونقل ذیل کلان پروژه‌های «مسکن مردم» و «ایران راه» در حال انجام است.

این مرکز اعلام کرد که ‌هیاهوهای سیاسی و خبرسازی‌های کذب و بی تقوایی‌هایی که در فضای انتخاباتی اتفاق می‌افتد‌، در اراده مدیران ارشد و کارکنان وزارت راه و شهرسازی به عنوان وزارت پیشران پیشرفت کشور خللی ایجاد نخواهد کرد.

در بخش پایانی این اطلاعیه تاکید شده است: این اخبار که در برخی کانال‌های فضای مجازی و با بی‌اخلاقی توسط رسانه‌های یک جریان خاص که به این روش عادت دارند جعل و پخش می‌شود از اساس کذب و نادرست است‌.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول