اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاهی جماعت پای نهضت خمینی نشسته+ فیلم

کرمانشاهی‌ها امروز با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گل کاشتند و ثابت کردند؛ کرمانشاهی جماعت پای نهضت خمینی نشسته و گوش به فرمان رهبری است.

کرمانشاهی جماعت پای نهضت خمینی نشسته+ فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، ۲۲ بهمن روز همبستگی ملی است؛ انقلاب اسلامی نتیجه همبستگی همه ایرانیان، روح ظلم‌ستیزی، عدالت‌طلبی و آزادی‌خواهی آحاد ملت در سال ۵۷ بود که به بار نشست.

محصول این انقلاب، نظام مقدس جمهوری اسلامی است که با خون شهدا، صبر و مقاومت جوانان، پیران، مردان و زنان این سرزمین آبیاری شده است.

مقام معظم رهبری در دیدار جمعی از فرماندهان، کارکنان و نیروهای پدافند هوایی ارتش در بهمن‌ماه امسال فرمودند: «ما چند روز دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن را داریم، ان‌شاءالله مردم عزیز ما در این راهپیمایی پرشور شرکت خواهند کرد و این هم نشان دهنده اقتدار است.

در این چهل و پنج سال؛ مردم هر سال بدون تعطیل حتی در یک نوبت در سرتاسر کشور، شهرهای بزرگ و کوچک، حتی روستاها روز ۲۲ بهمن آمدند در خیابان‌ها، شعار دادند و از انقلاب خودشان دفاع کردند. نام امام بزرگوار را بلند کردند و تبعیت و بیعت خودشان با امام تجدید کردند؛ امسال هم ان‌شاءالله به فضل الهی همین جور خواهد بود»

و واقعا این حضور را در کرمانشاه شاهد بودیم و دقیقا همین جوری بود که معظم له فرمودند.

 

*حماسه حضور به عشق انقلاب


اگر چه تحریم ظالمانه دشمنان بر همه فشار آورده است و مشکلاتی و تنگناهای اقتصادی بر مردم تحمیل شده و اما کرمانشاهی جماعت این را می‌داند که همه اینها هزینه ایستادگی در مقابل مستکبرین و استثمارگران است که باید پرداخت.

این است که امروز در ۲۲ بهمن؛ در شمال، جنوب، غرب و شرق استان کرمانشاه، پیر، جوان، زن و مرد ندای امام، رهبر، حاج قاسم را لبیک گفتند و به میدان آمدند تا مشت محکمی به دهان یاو‌ه‌گویان آن سوی مرزها بزنند و ثابت کنند این شما نیستید که برای ملت ما تصمیم می‌گیرد.

 

*این همه لشگر آمده به عشق رهبر آمده


کرمانشاهی‌ها امروز گل کاشتند؛ نوجوانان، کودکان، میانسالان، کهنسالان و اقشار مختلف جامعه مانند همیشه سنگ‌تمام گذاشتند و با حضور پرشور خود در صحنه ثابت کردند کرمانشاهی جماعت پای نهضت خمینی نشسته و گوش به فرمان رهبری هستند.

در میان جمعیت پرشور مردم کرمانشاه عشایری با پوشش محلی به چشم می‌خورد که به عنوان ذخایر انقلاب اعلام می‌کردند؛ همچنان پشتیبان نظام و انقلاب اسلامی هستند و در انتخابات سیلی محکم‌تر از این به صورت دشمن خواهند زد.


*سرود دانش‌آموزان در راهپیمایی ۲۲ بهمن


۲۲ گروه سرود دانش‌آموزی در طول مسیر راهپیمایی کرمانشاه از میدان انقلاب تا میدان آزادی اجرای سرود داشتند.

*ما همان سربازان بزرگ شده امام خمینی (ره) هستیم

یکی از این گروه‌ها، گروه سرود «ریحانه» بود که یکی از اعضای آن با غرور به خبرنگار فارس، گفت: دشمن به خیال خام خود فکر می‌کند نسل امروز از انقلاب و نظام زده شده است، نه اینگونه نیست ما همان سربازان بزرگ شده امام خمینی (ره) هستیم که فرمودند«سربازان من در گهواره‌ها هستند».


*حضور پرشور نوجوانان و جوانان در راهپیمایی 22 بهمن


صحنه دیدنی راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، حضور خانوادگی شرکت‌کنندگان بود که والدین به همراه فرزندان خود در این راهپیمایی شرکت کرده بودند، فرزندانی از نسل ۱۴۰۲، همان یاران امام خمینی(ره) که در گهواره مادرانشان هستند.


*برپایی ایستگاه‌های صلواتی در مسیر راهپیمایی 22 بهمن


در مسیر راهپیمایی نظر یک روحانی را در خصوص حضور مردم جویا شدم، گفت: مردم کرمانشاه امروز سنگ‌تمام گذاشتند؛ این حضور پیام اتحاد و انسجام ملت سرافراز ایران را برای جهانیان در بردارد.

وی حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را سیلی محکمی بر صورت استکبار جهانی دانست و گفت: مردم ایران هیچگاه ولایت خود را تنها نمی‌گذارند، علی‌رغم تمام امواج رسانه‌ای برای عدم حضور؛ فقط بیایند ببیند که تنها کرمانشاهی‌ها چگونه گل کاشتند.


* حضور وصف‌ناپذیر مردم کُرد در لبیک به رهبری


نوجوانان، جوانان، دهه هشتادی، دهه نودی، حتی متولدین سال ۱۴۰۰ همه، همه امروز ثابت کردند با تمام وجود پای نظام هستند.

مقابل مسجد جامع کرمانشاه غرفه‌های بسیاری از سوی ادارات و نهادها برپا شده بود که در مقایسه با سال گذشته هم از نظر تعداد و هم از نظر کیفیت بسیار بهتر بود.

برنامه‌های متنوعی از مشاوره و مددکاری گرفته تا اجرای میز طراحی اهدای بادکنک به کودکان، توزیع بروشور، معرفی برنامه‌های فرهنگی، پخش کلیپ و آهنگ ویژه دهه فجر، اهدای جوایز، پذیرای از مردم، کودکان، نوجوانان و علاقمندان و ایستگاه‌های صلواتی... تدارک دیده شده بود.


*سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهر در راهپیمایی 22 بهمن کرمانشاه


سخنرانی آیت‌الله سیدهاشم حسینی‌بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در میدان آزادی پایان بخش اجتماع حماسه‌‌ساز مردم کرمانشاه در راهپیمایی ۲۲ بهمن بود.

*نوچه‌های طاغوت در مقابل اداره ملت هیچ کاری هیچ‌کاری نخواهند کرد

آیت‌الله حسینی‌بوشهری در بین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی از تهدیدات دشمنان که امروز ایران اسلامی را هدف قرار داده، سخن گفت و اظهار کرد: دشمن ایران را تحریم می‌کند، اجازه ورود دارو و امکانات اولیه معالجه برای بیماران حتی کالاهای اساسی را به کشور نمی‌دهد و بعد به مردم می‌گوید؛ نگاه کنید انقلاب برای شما هیچ کاری نکرده است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمن برای مقدمه‌چینی رویارویی مردم با نظام انقلاب اسلامی، ادامه داد: به فضل پرورگار عالم همه این گردنه‌های صعب‌العبور را با حضور همیشه در صحنه مردم پشت‌سر گذاشتیم و دشمن با وجود اعمال تحریم‌ها، از این همه پیشرفت کشور متعجب شده است.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: طاغوت را از بین بردیم، هر چند گاهی نوچه‌های طاغوت در داخل و خارج کشور می‌خواهند عرض‌اندام کنند؛ اما در مقابل اداره ملت هیچ‌کاری نخواهند کرد.

مردم کرمانشاه در پایان مراسم با افتخار و غرور سرود ملی جمهوری اسلامی ایران را سرودند و قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن را با هم قرائت کردند.

 

،کُرد همیشه در صحنه


وقتی که گوشه به گوشه تاریخ را نگاه می‌کنیم به ملت‌هایی می‌رسیم که در تاریخ ماندگار شده و سربلند ایستاده‌اند. این ملت‌ها همه یک نقطه اشتراک دارند و آن‌هم ایستادگی در مقابل ظلم و داشتن روح بلند آزادی‌خواهی است. این تصویر واقعی از ملت ایران است که در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

جاوید ایران عزیز ما...

پایان یپام/۸۱۰۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول