اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  ایران در جهان

علی‌اف جشن انقلاب را به رئیسی تبریک گفت

رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان در پیام تبریک به همتای ایرانی خود در چهل و پنجمین جشن انقلاب اسلامی ایران، تعامل دو کشور را در سطح رضایت‌بخشی دانست.

علی‌اف جشن انقلاب را به رئیسی تبریک گفت

گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، «از طرف خودم و مردم (جمهوری) آذربایجان، به شما و تمام ملت به مناسبت جشن ملی جمهوری اسلامی ایران-روز پیروزی انقلاب اسلامی- تبریک می‌گویم» این بخشی از پیام رئیس‌جمهور جمهوری آذربایجان الهام علی‌اف به رئیس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران سیدابراهیم رئیسی در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران بود.

خبرگزاری آذرنیوز جمهوری آذربایجان گزارش کرد، علی‌اف در نامه‌ای با تأکید بر روابط دوستانه تهران و باکو تصریح کرد «ارزش‌های معنوی مشترک بین مردمان ما اساس خوبی برای توسعه روابط و همکاری‌های بین دولت‌های (جمهوری) آذربایجان و ایران است».

میلیون‌ها ایرانی از صبح امروز در سراسر ایران، با به دست گرفتن پرچم ایران وپلاکاردهایی با شعارهای انقلابی، چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند که بازتاب آن در سراسر جهان منعکس شد. رهبران جهان از جمله کشورهای ترکیه و قطر با ارسال پیام‌هایی به رئیس‌جمهور ایران، جشن انقلاب را تبریک گفتند.

علی‌اف تصریح کرد: «تعامل بین کشورهای ما در حوزه‌های تجاری، اقتصادی، حمل و نقل و دیگر حوزه‌ها امروز به سطح رضایت‌بخشی رسیده است».

وی در پایان تأکید کرد که روابط میان باکو و تهران همچنان در جوی دوستانه و همکاری «در راستای منافع ملتمان» همچنان توسعه خواهد یافت.

پایان پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول